|
|||
|
|||
Mooie auto waar op deze manier goed mee omgegaan word. Echt mooi om te zien dat je de liefde en de energie terug hebt om de auto te houden en te verbeteren.
|
||||
|
||||
inderdaad!
mooie update's weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Thx mannen
|
|
||||
|
||||
En omdat we de auto gaan houden, geïnvesteerd in nieuwe poten voor mijn airride.
Na wat onderzoek ben ik bij Gijs Bonhof uitgekomen, die me erg goed heeft geholpen. Gijs heeft de standaard set aangepast naar mijn wensen. Inmiddels nieuwe slangen gelegd zodat hij voor sneller kan stijgen en zakken en achter juist minder snel stijgt en zakt . Maandag op de brug om te monteren. Ik ben heel benieuwd of deze set verder zakt aan de voorzijde dan mijn oude set? Maandag weten we meer..... |
|
||||
|
||||
Dikke update hoor, ben benieuwd aangezien het maandag is :P
Weet nog dat ik een paar jaar terug dit topic vond, en de combinatie tussen bordeaux rood en creme leer erg dik vond. Zelfs zo dik dat ik vorig jaar een Corrado VR6 in deze exacte combinatie heb gekocht, blijf toch wel iedere dag verbazen hoe goed die twee kleuren zich kleden.
|
||||
|
||||
mooi hoor Marco, in je hart dat wat je wilt: de auto houden en nog verder perfectioneren
|
||||
|
||||
Hierbij een kleine sneak preview....Dat ik erg blij ben met t resultaat spreekt voor zich denk ik...
|
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag de cabby laten notchen bij Peter Notch. Hij heeft echt vakwerk geleverd. Gisteren even de zomerwielen dr op gehad en wat foto's gemaakt van de nieuwe stance ....
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Super! dat verdiend wel wat meer foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Oke nog 2 dan....
Last edited by classic-edition : 18-08-2016 at 21:10. |
|
|||
|
|||
dikker als dit krijg je het niet, wat een klasse zeg.
|
||||
|
||||
Mooi!
|
|||
|
|||
Wat een prachtig ding. Damn...
|
||||
|
||||
Heel dik Marco
|
||||
|
||||
Thx mannen👍🏻 Al zijn dr nog zat plannen voor vd winter.
Maar komt wel goed...👍🏻 |
|
||||
|
||||
Marco, dit is en blijft een uber vette cabby, echt de nummer 1 in mijn ogen...
|
|||
|
|||
Mooi ding....
|
|
||||
|
||||
Djuu.. "even" 41 pagina's doorgelezen en moet zeggen dat ik de huidige set velgen toch echt het best erbij vind passen. Ook dat creme met bordeau-rood is echt top Wat een mooie cabby!