|
|||
|
|||
Oke ik denk misschien deze oplossing over hoofd gezien, wat ik eigelijk ook niet had verwacht van jullie ☺. Ik ben er al wel achter ik maak mijn eigen adapters wel. Zoals ik nu ook heb. Polo trommel naaf je en wat passen en meten. Dan moet het goed komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, het is niet moeilijk. We passen deze adapters gewoon aan. Materiaal is niks speciaals aan , gewoon s355 materiaal. Google daar maar eens op. Gewoon spul dat goed verspanen wil. Voorkant is wat anders, maar als je ziet hoe sommigen er mee rijden... Die pakken gwn een hoeklijntje oid en boren paar gaten en klaar.. Dat doen we hier dus niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo slim zijn we hier in het hoge Noorden nou net nog wel hoor
|
|||
|
|||
Schiet mooi op! Hoop dat ik je vant zomer nog eens langs zie rijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
moet je wel goed opletten |
|
|||
|
|||
Quote:
haha! |
|
|||
|
|||
8)
Mn maatje Johan, was al druk aan de gang met het bewerken van de adapters,toen ik een pmtje kreeg van Jan , die dacht dat VR6 schijven minder offset hadden ( vlakker) dus dan de mijne , dat idee had ie wat.. Dan ga je natuurlijk even wat zoeken en GVD... wat blijkt heb ik dus schijven van een mk4 gti, die offset is een 17/18mm anders en daar ligt dus het probleem. Zijn mij verkocht als zijnde VR6 schijven, wat qua formaat en dikte etc ook overeenkomen, alleen de offset is anders. Om nu dan even weer nieuwe vr6 zimmermannetjes te kopen is eigenlijk ook niet de oplossing, want ik moet minimaal 5mm breder dan hoe mijn wielen er nu onder staan achter ivm de remmerij. En dat gaat gewoonweg niet lukken of je moet de wielen er achterlijke breder/uitstekend onder kwakken achter. Nu met de Gti schijven, win je weer wat ruimte vanwege de offset van de schijf, zelfs Epytec weet dit niet, want hadden ze deze schijf gepakt en de adapter ietsjes aangepast , dan kunnen ze behoorlijk meer setjes van deze setup verkopen. Want 99% komt gewoonweg niet weg met hun wielen en deze setup. Dus Zaterdagavond nog even alles precies nameten voordat er geboord/getapt gaat worden en dan moet het loslopen.. :tu:
|
|||
|
|||
Ik reed met zo'n setup met vr6 schijven, met 8,5j et35 17" velgen. En zelfs met de 10mm spacers vielen ze nog in de kasten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, ok. Maar wij hebben het hier over de achteras heh.. Waar de 280mm schijfjes op komen. Niet over de vooras. |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook over de achteras
|
|
|||
|
|||
kan me niet herinneren dat jij Porsche 4 pots achter op had toch Jeroen?
|
|||
|
|||
Heb ik wel gehad, maar was er snel eraf ivm overkill. 280mm GTI schijven met S3/R33 remmen is meer dan genoeg.
|
|
|||
|
|||
Niks anders aan toe te voegen Jeroen, 280mm icm s3 klauwen en yellowstuffs remt heel hard achteraan!!
Maar Paul is meer van de Show en Shine natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Maar waar willen jullie nu heen?
Denk je nu dat hij deze remmen na al die moeite an de kant gooit? Denk het niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke Joentje wist ik niet, nog foto daarvan?? Misschien overkill, maar zon normaal klauwtje ziet er niet uit icm met die joekels aan de voorkant. Zet hem hem dr maar naast Brian dan zullen we zien wie qua rijden de show&shine boy is hiero Als ik de 16e redt dan gelijk maar eventjes
|
|||
|
|||
@ Kenny, nee rotzooi moet er op
|
||||
|
||||
Ja juist. Heb je voren joekels erop en achter dan zielige s3 klauwtjes. Ziet er ook niet uit.
Na die turbo upgrade misschien ook een remparachute?
|
|||
|
|||
Nee ik heb dan een overkill aan remmerij dus geen parachute nodig
|
|||
|
|||
Als je het op tijd af krijgt dan zetten we ze wel ff naast elkaar hoor
|
|
||||
|
||||
Maar zit er nog verschil in tdi en cupra schijven tegenover vr6? Want bij mij weten waren die het zelfde alleen heeft cupra en tdi 4x100 en geen 5x100
|