|
|||
|
|||
Quote:
das altijd leuk , als ze afdruipen zonder wat te vinden |
|
||||
|
||||
heerlijk he
|
||||
|
||||
Vrijdag werd ik ook nog aangehouden in een controle in Sittard. Nadat hij de papieren en rijbewijs had gezien. Wou hij nog perse een ronde om de auto lopen. Maar toen hij weer aan het raam kwam had hij slecht nieuws. Hij had niks kunnen vinden Ben al echt vaak zo aangehouden. En je merkt het ook, het ligt gewoon aan het type auto....
|
|
||||
|
||||
precies, en dan hebben jij en ik zeker nog een nette verzorgde golf, dus met onverzorgd en sjonnie heeft t ook niks te maken.
|
||||
|
||||
Het 'Sjonnie'-gehalte heeft wat mij betreft meer te maken met rijstijl en geluidsniveau van brulpijp en de stereo (en de welbekende radio-verstel-zithouding), dan met onverzorgd, hoor...
|
||||
|
||||
Ja oké, maar een auto die uitziet alsof hij nooit onderhoud krijgt, zetten ze toch óók graag aan de kant.
Maar je hebt idd gelijk dat ook van veel andere zaken afhangt.
|
||||
|
||||
Quote:
Alweer? Ik reed afgelopen vrijdag nog achter Jarno in zijn Fire & Ice, maar volgens mij zag hij me niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Met mijn ultra rotte Dodge heb ik nooit problemen anders, ook nooit bij controles etc. Ja, 2x 's nachts ondervraagd wat ik op een industrieterrein deed. Nou, daar naar dat bedrijf om mijn vriend op te halen uit de avonddienst. Het heeft ook veel te maken met wat Oudelut zegt.. dat is absoluut waar.
|
||||
|
||||
met de renault 4 waar ik een half jaar in gereden heb,en van rottigheid de gaten invielen, was t iets te vaak prijs. keer op keer aan de kant en auto controleren.
nou was daar ook wel wat mis mee. en daar zit je niet als een sjonnie in, (doe ik sowieso niet) ding reed niet harder dan 80, en maakte niet meer geluid dan een normale 26 jaar oude auto. maar goed, zoals beschreven in mijn eerdere reactie, het klopt ook wat oudelut zegt. misschien ligt t wel aan mijn kop
Last edited by golfje_295.000 : 30-01-2012 at 09:11. |
|
||||
|
||||
Ben wel een keer met de Kever staande gehouden trouwens.. Heb het idee dat de politie hier in Limburg moeilijker doet dan in ZO-Brabant, waar ik eigenlijk vandaan kom (Valkenswaard).
|
||||
|
||||
Ik zag vanavond Boyke rijden in de Jetta 3. In Haalderen rond half 7 was dat.
Ik was bij mn ouders mn velgen in me golf aan het inladen (blauwe mk2) op ats'en. Op de oprit. Zag je pas toen je al voorbij was volgens mij was boyke het want lijkt me sterk dat er nog zo eentje rijd. |
|
|||
|
|||
Maandagmiddag Dannyw206 in zijn XF het industrieterrein af in Moerkapelle
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik inderdaad ja, Zag toen ik voorbij reed een blauwe mk2 met ats'en op een oprit staan. Moest om de hoek zijn, kom binnenkort een keer terug voor een projectje wat er staat haha
|
||||
|
||||
JaapvdV in de Polozwei! Op de A7, richting Heerenveen ter hoogte van de Leen Bakker bij Drachten.
Ik was die ene met die Friese vlag aanhanger
|
||||
|
||||
Doderdagavond. De matzwarte Volf van Joostvw voor de Brezanboot in Breda. Straks als ik naar buiten loop vast nog een keer
|
||||
|
||||
Nieuwerkerk aan de IJssel
Gespot een blauwe Golf Mk1 met dubbel (hartmann?) uitlaat en zwarte getinte achterruiten.
Gezien op de rotonde van de afrit van de A20.
|
||||
|
||||
Net in Sittard een zilvere verlaagde Passat 32b Variant op verbreed staal!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Blauwe 32b station aan het Laveibos in Zoetermeer
|
|
||||
|
||||
Chris en Martijn met earl bij mij thuis gisteravond
|