|
||||
|
||||
Quote:
Met een bestickerde motorkap en een soort motor einddemper? Volgens mij is deze al vaker gespot op het industrieterrein in Duiven bij een bandenboer! |
|
||||
|
||||
lichtblauw caddy mk1, geloof dat er een RVS/traanplaat over de bak lag
bekende?
|
||||
|
||||
Deze RWB Porsche net gespot in Need for speed "The Run"
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, het lichtje gaat niet branden....nou ja, die mk2 was even goed ruig om te zien...
|
||||
|
||||
Ik zie elke dag een legergroene Golf 2 met verbrede rode steelies bij een schadeherstelbedrijf in Rotterdam Schiebroek staan. Iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
Quote:
als ie er weer staat zal ik ff foto posten
|
||||
|
||||
Goed plan kerel !!
|
||||
|
||||
Een rode golf country in eindhoven nabij de woenselse markt
zag eruit als een origineel ding |
|
||||
|
||||
Quote:
[irri modus aan] Was t alberto misschien [irri modus uit] (ik weet dat t m niet is :P ) |
|
||||
|
||||
Zojuist gespot op 't Leech in Eastermar: Zilver-grijze metallic Audi 80/90 sedan met meegespoten bumpers en reflectieplaat tussen de achterlichten. Nette wagen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja was het wel irri modus weer uit |
|
||||
|
||||
Quote:
ja ook gezien! heb t gevraagt, maar blijkt niet iemand van dat schade bedrijf te zijn... vraag me niet waarom ik er stond |
|
||||
|
||||
Gespot in Alkmaar vanmiddag
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag in Raamsdonksveer: Mooie donkerblauwe Caddy 3, laag op a6 BBS-en. Nette auto!
|
||||
|
||||
Gisteren bij Skidome in Rucphen een donker rode Jetta 2 gespot.
verlaagd en op de originele steelies (zwart) en een gele wonderboom aan de spiegel. Ik gok dat het JettaJesse is?
|
||||
|
||||
Quote:
Oke. Wel een leuk ding hè? Wel een raar verhaal want die Golf staat er bijna dagelijks en is dan 's avonds ook weer weg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Auto is van een maatje van mij geweest. Toen was hij nog niet verbouwd. Komt uit Kinderdijk/Albasserdam |
|
||||
|
||||
Quote:
jep was ik....was ff wat drinke daar met wat maatjes...hij is wel schandalig vies haha en kan niet wachte tot ik weer me zomervelgies eronder kan gooie geen gezicht zo
|
||||
|
||||
Vandaag bij de grensovergang bij Breda Alberto zijn truck, rijdend richting Antwerpen ik reed richting Breda. Druk aan het knipperen maar helaas weer geen reactie.