![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wel als ze voor oudijzergeld weg mogen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan hoef je geen RM's met doffe randen te verwachten idd
|
||||
|
||||
![]() mensen en hun flauwe 1april grapjes!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Relaties...
|
|
||||
|
||||
![]() Duitsers die 60 km/h rijden op een 100km/h weg, en dan ook niet constant 60 kunnen rijden ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() acht die 2 liter 16v blokken uit de GSI's zijn wel heel sterk en snelle blokken.
technisch is opel zo slecht niet geweest in het verleden alleen die roest he:-) |
|
||||
|
||||
![]() Is als vloeken in de kerk.
Denk dat Opel toch het merk is waar de meeste VW liefhebbers de grootste aversie tegen hebben. In een astra uit `94 wil ik ook niet dood gevonden worden, maar de auto`s die Opel tegenwoordig maakt, zijn een stuk stijlvoller en dikker dan menig nieuwe Volkswagen. Daarentegen zal niemand die hier zit zal zeggen rot maar op met je Bentley,porsche etc.
|
|||
|
|||
![]() Als vloeken in de kerk... Mooie verwoording.
Ik ken mensen die rijden in een Porsche soms mag ik er even naast zitten en van genieten. Dit is 1 van zijn Porsche's ![]() ready for take-off Als ik nou bij Armand kom aanrijden met Porsche wielen onder de caddy. Wat denk je dat hij gaat zeggen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee,niet bekend met armand. maar het is natuurlijk een vergelijk van lik m'n lolly.een opelblok in een vw is kut,punt. vette wielen van een dikke auto onder een vw is cool,punt.
|
||||
|
||||
![]() hahaha ,Gerben geeft de iets minder genuanceerde versie van mijn antwoord.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Bij mij alleen Porsche wielen als ik ook een Porsche rij. Een 944 en 924 zijn geen porsche's. Dat is een Audi met een Porsche logo erop. Zo werdt er in ieder geval over gesproken toen die op de markt kwam. Nu zie ik een aantal VW rijders het zelfde doen. Ze hangen logo's van andere auto's aan hun auto. Dit is zeker ook een vergelijk van lik me versie. ![]()
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 08-04-2012 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() Of 911's met opel senator remblokken, of audi waterpompen op 968 ed, immi turbo wielen etcetc omdat dat goedkoper is, om je dood te lachen
![]() Nee, dan liever een mooi setje porsche/bentley/ ferrari etc wielen onder een Vw ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je slaat de spijker vol op zijn kop sixpack.
Ik zie het al voor me een Bentley op VW wielen of een Aston Martin op Audi wielen. Of een Ferrari op Mercedes wielen Dan lacht iedereen je uit. Althans dat denk ik. ![]() En dan draag jij nog eens een keer het voorbeeld aan dat het "goedkoper" is. Een heel mooi vergelijk. ![]() Maar zodra de wielen van een Porsche of Mercedes of een Bentley onder een VW zitten dan is het mooi? Waarom omdat die wielen "duurder" zijn? Dan zitten we dus op het punt ik wil wel maar ik kan niet. Want ik kan alleen de duurdere wielen betalen en niet de hele Porsche of Bentley. Op een vag meeting vinden vele dat mooi. Maar je moet eens weten wat de Porsche rijders en Bentley rijders ervan denken als ze een vw voorbij zien komen met hun automerk wielen onder een VW. precies dan lachen zei je uit. Alleen vele VW rijders zien dat niet of willen dat niet zien. ![]() En dit is mijn mening en hier laat ik het bij. Iedereen nog een hele prettige 2de paashaasdag gewenst.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 09-04-2012 at 08:49. |
|
||||
|
||||
![]() een hoop punten voor een Punt
|
|
|||
|
|||
![]() Het zelfde geld voor VW rijders die een hekel hebben aan Opel en wel met 16" Opel staal rond rijden...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie intereseerd het nou wat een ander er van vind? Als je het zelf maar mooi vind toch? Net als eerst aan de buurman vragen, wat vind je een mooie kleur, en dan daarom die kleur nemen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waren de eerste Porsche's geen veredelde kevertjes?
Ben maar wat blij met mijn Porsche(brembo) remmen,ongeacht wat een ander ervan vind. |
|
|||
|
|||
![]() Dat dit reacties op zou leveren dat wist ik wel. En dit is echt het laatste wat ik er over zeg.
Volgens mij gebruikt Porsche Gotti wielen. ![]() Als dit type wiel onder een Porsche zit dan plaatst Porsche er een naafkap in met een Porsche logo. Want ze zitten tenslotte onder een Porsche. Zitten ze onder een VW dan zit nog steeds het Porsche logo erin. Meer hoef ik toch niet te zeggen……… ![]() En dat doe ik ook niet. ![]() Nogmaals een ieder moet doen wat hij wil. Alleen pas ik niet in dat hokje. dat mag toch. ![]()