|
||||
|
||||
Quote:
x2
|
||||
|
||||
Foto's van de auto komen snel, hier ff foto's van de wielen.
Afgelopen woensdag paar uurtjes met Rick druk gepolijst en gewaxed.. kunnen de wielen er weer even tegen. Zaterdag er waarschijnlijk onder leggen |
|
|||
|
|||
Dikke glimmers Robbie! RimWax van SmartWax erop? Of heeft Rickerd daar weer een ander goedje voor?
|
|
||||
|
||||
Hou het flashy!
|
||||
|
||||
Rimwax Jarno! 2 dikke lagen! Ik kan helaas niet bij de meeting in Asten zijn dit jaar.. heb een familiedag waar ik helaas niet onderuit kan.
We zien mekaar! Flashy en Clashy! |
|
|||
|
|||
is een mega 2er geworden kerel!
Respect!!
|
||||
|
||||
Nou het werd wel weer ff tijd voor een update!
Zeker niet stil gezeten de afgelopen tijd.. Interieur is zo goed als af. Panelen bovenkanten opnieuw bekleed/gelijmt want die lieten los, audio ingebouwd, dashboard afgemaakt, electrisch probleempje verholpen, de wielen eronder, auto gewassen en afgelopen zondag héérlijk wezen toeren. Hier wat pics! ( wel een beetje crappy telefoonfoto's) Hier moeten jullie het even mee doen! Jeroen, Rick en Tim M, super bedankt voor de hulp mannen!!! |
|
||||
|
||||
kwijl kwijl..
|
||||
|
||||
Ziet er ruig uit op de Schmidt's!!!! Erg netjes geworden!
|
||||
|
||||
het was echt een heerlijkheid om zondag mee te toeren!!!
|
|
||||
|
||||
Sweet!
Wat nog te doen? Ik zie ruitenwapper achter, uitlaat, grilletjes, lip, happichs en lager schroeven voor? Nog iets? Want dan moeten kunnen er weer eens wat pics geschoten worden als ik het goed begrijp
|
||||
|
||||
Thnx voor de reacties, ben er zelf ook erg blij mee! Maar hij is idd nog niet tot in de details af. Ruitenwisser achter, grilletje onder de bumper moet ik nog 1 hebben (iemand nog een goede liggen???), Happich ramen moeten er nog in (Franske thnx voor je rubber!), Lipje voor moet er nog onder (binnenkort ophalen) En lager schroeven gaat niet meer.. Ligt op zijn laagst qua schroefset.
Nadeel van 14", vult niet helemaal mooi in de kassen maar auto ligt wel laag. Afgelopen zondag wezen toeren en verschillende keren complete onderkant geraakt, dus hij is toch echt laag. Ook moet ik nog zwarte instaplijsten/afwerkingslijsten hebben aan de linker en rechter zijde incl. klemmetjes.. Ook nog iemand een setje goede liggen? Binnenkort als er een aantal details zijn afgewerkt taxeren en Allrisk verzekeren. |
|
|||
|
|||
gruwelijke mooie 2 is dit!
als al die kleine dingetje er op zitten is hij gewoon echt af!
|
||||
|
||||
erg mooi
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de taxatie waarde. Die velgen maken em echt af, nette MkII
|
|
||||
|
||||
Hij is dik robbie!
|
||||
|
||||
Misschien met MIVW wel aanwezig.. alleen klote dat het klote weer wordt zondag..
Is er soms nog plaats binnen voor mijn project onthulling? |
|
||||
|
||||
Alles is dit jaar op het buiten terrein....dus regenjas en paraplu meenemen!
Nogmaals super mk2 om zo te zien. |
|
||||
|
||||
Weer een flinke tegenslag gehad. Ik had weer geen oliedruk!!
Uiteindelijk oliepomp vervangen en heb nu weer druk. Ik heb de druk gemeten boven op het oliefilterhuis waar de sensor in zit en heb daar stationair 5,5 bar. Heb vervolgens nog rechts bij de kop gemeten en heb daar evenveel druk. Is dit teveel???? Kan iemand mij dat vertellen? Ben iedergeval blij dat hij het weer doet en wil de komende weken hem testen en hopelijk bij Outlaws onthullen. |
|
||||
|
||||
Robbie! Hopelijk doet ie het snel weer ok, kun je eindelijk de lange testfase in.
Hopelijk erbij op outlaws!