|
||||
|
||||
Quote:
jup.. kon wel een wasbeurtje gebruiken.. had hem nog niet eerder in het echt gezien.. dus vond het wel een vermelding waard
|
|||
|
|||
@ Stefan: klik
@ Bennie: Jij kan er ook niks aan doen dat je niks anders kunt dan met computers omprutsen.. en dat je dat toevallig bij PAH mag doen is leuk voor je Bovendien, het voordeel dat je ze hier niet zo veel ziet.. is dat het zo leuk blijft om er 1 te zien
|
||||
|
||||
Vanmiddag zo rond half 2: Richard? Zwarte Polo G40 met zilver motorkap. Zag op het laatste moment dat de motorkap grijs was dus had niet eerder in de gaten dat jij het was.
|
||||
|
||||
hee arnaud das was ikke. dikke passat hoor. was ff bij alberto voor een trekhaak
|
||||
|
||||
Richard ook gespot vanmiddag, zat alleen geen auto omheen.
|
||||
|
||||
zaterdag:
alleen nu met 17" porsche cup? ik reed in een zwarte S60, stak me duim nog effe naar je op |
|
||||
|
||||
Die heb ik zaterdag ook gezien op KWF.... dikke Porsche remmen voor. Jammer vond ik het ducktape om de voorramen.
|
||||
|
||||
Zag er zo uit zeker?
|
|
||||
|
||||
@ Edrik: klopt als een bus
reden trouwens ook veel kevertjes rond, maar dat kwam dus blijkbaar doordat er KWF was
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 08-01-2007 at 14:23. |
|
||||
|
||||
Lennart vanmiddag in de Jetta? Op de waldwei? Meende het in een glimp te zien... Ik reed richting bergum, jij aan de andere kant.
Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Heb deze gisteren gespot:
Hier: Snelweg tussen Weert en Eindhoven dus. Was een uurtje of 0800 's ochtends. Er zat een al wat oudere man achter het stuur. Kevertje zag er gaaf uit. Het kenteken is 32-53-MJ. Iemand bekend met het beestje?
|
||||
|
||||
Quote:
Anders hebtie water in z'n cabine
|
||||
|
||||
Tussen half 6 en kwart voor 6 in Kollumerzwaag: een T3 in Duitse brandweer (Feuerwehr) uitmonstering! Gaaf, wie?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat noemen ze toch een karaktereigenschap
|
|||
|
|||
Quote:
dat ding heb ik een paar weken terug ook gezien bij de multimate. heb lang staan kijken naar dat ding,want zag er zeker gaaf uit.kon jammer genoeg geen foto schieten zo snel. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag om 16:00 uur bij de hornbach in kerkrade een caddy mk1 blauw met witte primer??? en vies laag.Op weg naar huis nog een witte golf mk1 met witte achterlichten gespot iemand van hier of niet.
groet patrick
|
||||
|
||||
Vandaan in Leusden op de maanweg, donker rode polo met een zwarte motorkap en wat verlaagd. Reed zelf voor de verandering in de GTI.
|
||||
|
||||
Vandaag bij de Bonkefeart te Leeuwarden een T3 Doka of enkele cabine pick-up met airbrush bespoten! Heel apart gezicht. Auto was volgens mij donker grijs met in ieder geval rode accenten.
En lage rode Golf mk2 door Burgum. Verder niks bijzonder, standaart staal en dunne bumpers. Ex-Golf van Tommy?
|
|||
|
|||
die lage rode golf 2 is zeer waarschijnlijk mister cool geweest...
|