|
||||
|
||||
Het buigwerk maak ik allemaal zelf,
Mijn buigpers heb ik van markt plaats gehaald. Het is wel een oude pers, maar voor die 125 euri vind ik hem geweldig. Uit de USA heb ik weer wat onderdelen binnen. Summit delen zijn zeker momenteel goed te betalen. De benzine tank is 12 gallon. Dit zou genoeg moeten zijn om een rondje te kunnen rijden. Ook heb ik er een brandstof pomp bij gekocht, die zeker genoeg moet kunnen leveren. Daaronder licht de brandstof druk regelaar om alles zeker onder controle te hebben. de tilton knop (rode knop) komt op de midden tunnel tussen de stoelen , om de pendaal kracht te kunnen verdelen over de 2 remcilinders. De remdruk verdeler is om de olie druk te kunnen veranderen van de achter klauwen. misschien een beetje dubbel op, maar wel makkelijk. Dit set gordels hoort niet bij de fridolin, want daar heb ik platinum gordels voor. In de golf 1 20v turbo zaten erg verschoten rode gordels, deze worden nu dus vervangen door zwarte. Gelijk maar even gekeken, hoeveel ruimte ik overhoud. Momenteel ben ik heel even met de LT bezig, dus verder is er niets gedaan. Gr Ruud Last edited by ruud's fridolin : 23-06-2008 at 20:49. |
|
||||
|
||||
Heb je geen problemen met het verkrijgen van al die onderdelen uit de states?
|
||||
|
||||
waarom?
bestellen, betalen, wachten en (evt.) invoer betalen, zo makkelijk is het.. |
|
||||
|
||||
En het belangrijkste: veel geld besparen
Mooi spul weer!
|
||||
|
||||
Even een voorbeeld
Deze benzine tank kost 119 dollar. Dat is 76 euro, waar 19% bij kan komen door invoer rechten. en natuurlijk het verzenden. Hier kost zo'n tank vlug 400 tot 600 euro. Deze spullen zijn op 18-6 verzonden en vandaag al binnen. Ik heb onlangs nog meer besteld, alleen hebben ze daar ook niet alles op voorraad. De rvs mufflers komen deze week bij summit nog binnen, en de red top accu staat daar al klaar voor mij. gr ruud |
|
||||
|
||||
Heerlijk die dollar,ik heb ook wat dealtjes lopen.
Scheelt je erg veel geld wat je weer aan andere leuke dingen kan uitgeven |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan toch maar eens kijken of het scheelt om TB's uit de states te halen.
|
||||
|
||||
aan de verkoper doorgeven dat hij het als gift moet verzenden,maar meestal doen ze dat al vanzelf
|
|
||||
|
||||
En al doen ze dat niet, kost het je nog max 19% extra. Dat kan de goede prijs daar + de zwakke dollar niet verpesten Maar sorry, back on topic, dikke Frido
|
||||
|
||||
op wat voor sites bestel je deze onderdelen dan.......
|
||||
|
||||
http://www.summitracing.com/
(daar staat echt veeel te veeel leuk spul op ) |
|
||||
|
||||
Mag je wel hopen dat ze duidelijk het dollar teken voor het bedrag op de groene sticker zetten. Mijn vader moest laatst wel belasting betalen, omdat de verkoper dat vergeten was. Dacht meneer de import douane dat het in euro's was...
Maar misschien hier even daarover verder praten? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42964 Zonde van het topic |
|
||||
|
||||
nog op zoek naar een motor?:
http://link.marktplaats.nl/181997689 |
|
||||
|
||||
Lijkt een ideale donor zo, maar wat doet de prijs!?
|
||||
|
||||
pfffff, en dat verdien je allemaal met post bezorgen.......
ik vind het een afschuwelijk ding maar kan de techniek zeer waarderen. ik zou het dak nog "roof choppen" dan is hij wel serieus cool!!!! voor de rest " RESPECT" voor het handwerk!
|
||||
|
||||
Een Fridolin top-choppen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige mensen |
|
||||
|
||||
Kon het niet laten
Last edited by CIP : 28-03-2009 at 10:12. |
|
||||
|
||||
haha ja dat is wel heel extreem Klein stukje, dan komt ie niet meer zo lomp over. Het was toch hotrod stijl Maar ik moet er toch op terug komen dat het zo als het orgineel is toch wel ruig is Ach maakt niet uit wat je er mee doet hij blijft uber!!
|
||||
|
||||
volgens mij word deze heeeel dik ook al vind ik dat nu al, maar laat staan met een kleurtje er op