|
||||
|
||||
Is leuk geworden...Jammer van die stickers, en van die shit binnenin (stereo installatie en subwoofer....nou ja )
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 13-05-2005 at 10:09. |
|
||||
|
||||
super vet busje indd op de stickers na
zo als die is zonder stickers wil ik hem ook wel hebben |
|
||||
|
||||
Mét stickers ook wel, maar dan trok ik die er wel meteen af...
|
||||
|
||||
de interieur mag blijven zeer relaxed gemaakt met hangmatje en dvd scherm en goeie speakers.
|
|
||||
|
||||
eindelijk eens iets goeds gedaan door car care de grote beurt :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Tja...ach, zonder de hulp van Paruzzi en Kieft&Klok hadden ze het ook wer verpest!
|
||||
|
||||
ja indd maar hoe dan ook goed gedaan zo net als de vriendin zei van die jongen beetje respect voor de volkswagen bus dus dat ze die zo moeten laten
|
|
||||
|
||||
Geef nou maar gewoon toe dat jullie weer veel te voorbarige conclusies hebben getrokken....
|
|
||||
|
||||
haha ja voor deze ene keer dan
|
|
||||
|
||||
Je kan oh'en wat je wilt maar als je toch als 19 jarig zo'n bus mag gaan sturen, helemaal te gek !!!!!!!!!!!!
Ik vind het op de stickers na prachtig
|
||||
|
||||
Quote:
ja man!!knakker had nog niet een s z'n rijbewijs! dan deed ik echt wel een spoedcursus!! en ja die stickers,, maar was wel een persoonlijk ontwerp van hem, dus vond ik het niet verkeerd...zou het zelf niet doen, maar vond het ook niet lelijk.. |
|
||||
|
||||
Quote:
als je opgelet hebt kreeg die zn rijbewijs erbij!! |
|
||||
|
||||
Pics
Wel slechte kwaliteit (van TVkaart in Comp)
De eigenaar The guy met pet!
|
||||
|
||||
Quote:
hajee en ik hebben opgelet.. maar hij kreeg een rijcursus.. hajee bedoelt dat ie een SPOEDcursus had genomen zodat die auto klaar was dat ie meteen zelf kon wegrijden
|
||||
|
||||
Quote:
psies!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
al met al....leuk gedaan en leuk geworden, al had ik graag wat meer specs gezien int programma, vond het een beetje oppervlakkig, zoals altijd, we doen hier een onderdeel en daar een dakrekkie, en het is alweer klaar o o wat gaat dat snel.
laat ze er een beetje meer tijd voor nemen en fatsoenlijk uitleggen hoe ze bepaalde dingen doen, zou het programma een stuk beter van worden.... maar respect voor de t1
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens! Heb niet eens meegekregen of er een blok in was gekomen! (neem aan van wel, want hij reed op het laatst...maar hij kwam binnen zonder blok)
|
||||
|
||||
hij was helemaal roestig gaten in de booiem en de achterhoeken vrot ze hebben daar niks aan laten zien zal wel dicht gepurt zijn (lowbudget). of met plamuur dicht gemaakt hebbe!! dar houw ik nie van gewoon nieuw!!
|
||||
|
||||
volgens mij lassen ze dat gewoon netjes dicht tenzij jij foto`s/beelden hebt dat ze dat niet doen..
|
|
||||
|
||||
Het eindresultaat is best wel strak!