|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Genoeg geloof ik maar die zijn niet zo vaak als ons online linnie... |
|
||||
|
||||
Quote:
heheh lol, :biggrin: tsja je moet wat he?? :p |
|
||||
|
||||
weer een aanpassing aan de tittle
een van alles wat threat
|
||||
|
||||
Quote:
Als je het van de vleeseter kant bekijkt : weet je wat die vega burgers kosten ? Of er stofgoud inzit . En het kan zoveel goedkoper en vooral lekkerder |
|
||||
|
||||
gewoon BBQen voor het leven
wat is eigenlijk standaard BMI? ik had 26,3 is wel beetje aan de hoge kant maar ja dat heb je als je te veel bier drinkt... oh ja ik ben student dus tijd genoeg om een beetje online te zijn, en in het weekend werk ik bij een sanitairzaak, design spul, dus kleine hoeveelheden en weinig klanten.
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 12-04-2005 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha dan mag ik zeker alleen toekijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is jouw BMI Kevke?? :biggrin: :p |
|
||||
|
||||
Quote:
daar gaan we liever niet op in, dat ben jij trouwens schuld, toen ik je leerde kennen had ik een wasbordje :frown: Oh en trouwens ik ben systeembeheerder, onderhoud het netwerk, pc's/server, ik krijg zelf de internetstatistieken binnen en kan sites blokken..... Raad eens wat er niet geblokt staat :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh ja Blame me!!!! Tsssssssss |
|
||||
|
||||
Ik Ben student doe ict laatste jaar mbo
loop op dit moment stage bij http://www.van-mossel.nl waar ik alles doe behalve waarvoor ik studeer en heb ook eigen pc dus ik mag/kan forummen wanneer ik wil |
|
||||
|
||||
Quote:
kun jij me niet een leuke 1.8T Donkervoort regelen voor een vriendenprijsje? |
|
||||
|
||||
nee, maar wel een leuke a4 cabrio
|
|
|||
|
|||
Ik ben bezig met een eigen drukkerij op te starten.
Maar is moeilijker dan ik dacht door al dat papierwerk en reglementeringen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen nog maar boven de 200pk voor minder doe ik het niet :biggrin: |
|
||||
|
||||
Ik doe zo min mogelijk
Ben alleen niet overdag online, een teken dat ik toch werk. Momenteel bij ICT van PON en anders gewoon bij Network Team. O ja, ik heb een gezond gewicht en niet te veel vetopslag rond de buik
|
||||
|
||||
ik werk in de bouw, sta s'ochtens 5:15 op en ben om 16:15 weer thuis.
Dus in die tijd geen volksforum :frown: |
|
||||
|
||||
hahaha ik zit op school.... hoor eigenlijk altijd te leren voor toetsen, maar zodra ik de pc weer zie staan zit ik binnen 5 minuten weer op `t volksforum
`k vind et echt heerlijk gezellig dit forum
|
|||
|
|||
Quote:
Heel veel succes! ik weet hoe het is om een eigen bedrijf te starten, daar heb je veel wijsheid en doorzettingsvermogen voor nodig! |