|
|||
|
|||
Tot zaterdag mensen !
|
|
|||
|
|||
Hoor net dat er zaterdag heel bijzonder race/ sprint wagens te bewonderen zijn
Die klaar gemaakt worden voor Zantvoort bij Lammert vd Meulen Altijd leuk om te zien |
|
|||
|
|||
Lammert is er klaar voor
Rinze is er klaar voor voor uitdeuken is geen opgave nodig , maar kom wel op tijd tot morgen , en neem aub beetje droog weer mee |
|
||||
|
||||
Waarom geen spotrepair
|
|||
|
|||
Quote:
kan ik wel ff voor je doen neem wel ff knikker bus mee |
|
||||
|
||||
Ik kom eerst met de Bora, i.v.m. Rinze. Doen we eind van de middag de golf.
|
||||
|
||||
Ik ros ook wel even langs in één van de daily's
|
|||
|
|||
Gezellig
Zal wel indoor worden ivm het weer deze keer , maar dit mag de pret niet drukken . Koffie is klaar en 12 uur broodje ham of kaas |
|
||||
|
||||
ja ik ga die kant op!
|
|||
|
|||
was weer Bere gezellig , ondanks het kloten weer vanmorgen
10 auto's bij Lammert vd Meulen op de brug geweest vandaag jammer genoeg 1 die niet gelukt is 7 auto's uitgedeukt , maar door het slechte weer was Rinze eerder naar huis gegaan was erg koud en zeer nat in de middag werd het gelukkig droog , en was het erg gezellig met cake , broodjes en bakken vol koffie en heerlijk even bij gepraat en dat is soms wel even goed om even bij te praten bedankt mensen die geweest zijn helemaal top ook dank aan de Fram Last edited by Alberto : 28-04-2012 at 17:22. |
|
|||
|
|||
was weer een gezellig middagje met de vag vrienden
zeker voor herhaling vatbaar albertus kom maarop met die foto,s tot volgend jaar......... |
|
||||
|
||||
Was idd weer even bere gezellig
De variant rijd en stuurt weer SUPER. Koffie en cake waren lekker....... Thanx voor de goeie zorg Gr Jap |
|
|||
|
|||
Quote:
Hylco vond het een machtig dikke auto moest ik ff zeggen (wat natuurlijk ook zo is ) vandaar de foto's Quote:
Graag gedaan , maar dat weet je wel |
|
||||
|
||||
verrekte FRAM mango jonge!
Maar namens Heit (die baron in die benz taxi van het kamp) bedankt voor de uitdeuk service, en 't buske rijdt echt super, fijn dattie nog even als afsluiter van de dag kon. O ja, Lammert hoefde deze niet lost te maken met de brander... hoe fijn is dat na 32 jaar ;-) foto is van eerder, van vanmiddag heb ik geen foto, maar hij rijdt wel weer veel strakker dankzij Lammert!!! was super leuk ik heb mij opperbest vermaakt, op de namiddag heerlijk geouwehoerd in de 'kantine'! O ja, ik ben het helemaal met Hylco eens, super dat groene monster!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 28-04-2012 at 21:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
haha super hylco bedankt voor de foto |
|
|||
|
|||
Was gezellig vanmiddag, Weer goed geregeld Alberto!
|
|
|||
|
|||
Voor de Rallye was het helaas te vroeg. Schroefset ligt al klaar en het uitlijnen gaat natuurlijk in Dokkum gebeuren.
|
||||
|
||||
Ja, was weer goed toeven bij Lammert. Kon er door andere afspraken niet erg lang zijn, maar volgende keer ben ik gewoon weer van de partij!
|
||||
|
||||
Jep, was weer dikke prima! Goed geregeld, zelfs broodjes in the house
Deukjes uit de Bora, helaas niet uitgelijnd i.v.m. vast zittende stuurstangen. Golf van Martine staat ook weer strak op z'n pootjes, kortom geslaagd!
|
||||
|
||||
Ook weer thuis na een weekendje buiten nederland en de golf stuurt weer lekker strak. Goed geregeld en gezellig!