|
||||
|
||||
Bedankt voor de toffe reacties
Ik wil gewoon eens wat anders doen dan de meesten...
|
||||
|
||||
benieuwd naar het totale plaatje paars is altijd wel een fijne kleur
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelijk heb je Nigel, dit gaat zekers goed staan !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Fred Nu heb ik alles compleet om de g40 zaterdag eens plat te gooien samen met de Limburger Alleen de wielen passend krijgen icm met 80mm verlaging gaat een hele opgave worden geloof ik
|
|||
|
|||
Ben ook heel benieuwd hoe het staat, met de mooie kleur, paars op paars
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb jou groffere verlagingen zien doen die nadien rijdbaar bleken, dus heb er wel vertrouwen in zeg maar...
|
||||
|
||||
Quote:
Haha dat klopt, maar normaal rijd ik op een schroefset. Dus als ik nu plat lig dan heb ik geen keus Afgelopen weekend trouwens een vr6 wezen ophalen voor mijn moeder want die had een daily nodig voor de kleine van mijn zus... Dit is hem geworden: Het is een VR6 automaat in de zeldzame kleur Moosgrün metallic met standaard schuifdak, climatronic, lederen interieur met stoelverwarming, schroefset en in zeer goede staat! Kan ik af en toe weer even vr6 rijden Owja en origineel nederlands...
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 09-03-2012 at 13:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
een vr6 voor je moeder?? de mijne rijd een Daihatsu Move owja....nette bak
|
||||
|
||||
Voor je moeder..............yeah SURE..........
Je kleine nichtje past ook wel in de kinderstoel op de achterbank van die Lader hoor....
|
||||
|
||||
Nette VR!
Maar ik denk dat je je moeder gewoon gedwongen hebt om een VR te gaan rijden aangezien je het niet kon missen.
|
||||
|
||||
Dat is een bekende VR6!
Hele mooie auto!!
|
|||
|
|||
G40 op steffans is een hele hele mooie combi.. Ben benieuwd hoe dit staat
|
||||
|
||||
nette vr6 nog
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Yep hij is echt van mijn moeder
Ze wilde graag een 5 deurs met automaat, dus mijn vader en ik vonden een vr6 wel een geschikte kandidaat.. krijg je met een autogekke familie
|
||||
|
||||
Jaja en mijn dochter wil alleen in een vr zitten is er nu inmiddels aan gewend haha.
De oude passat van vains. En een 5 deurs is veel te makkelijk met een kleine. Grtz eddy
|
||||
|
||||
Vandaag met de Limburger bezig geweest met het monteren van de verlagingsset, het ging allemaal lekker volgens schema. Nogmaals bedankt
Alleen vind ik de wagen niet laag genoeg Dus eens even kijken op de set nog wat na-zakt anders moet ik een andere oplossing vinden...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Graag gedaan kerel, goed gereedschap en een beetje sleutel ervaring is het halve werk zeg maar..
Moet zeggen om goed half 11 begonnen en om half 3 klaar met alles, en ook nog een fijne thee en broodjes pauze erbij haha.. Maar voor ons doen is die inderdaad niet laag genoeg nee, hij mocht nog wel een cm of 2-3 aan de voorkant hebben, maar hij is nu wel lekker rijbaar en niet te stug en die Wellens blokken zijn zeer de moeite waard. Ik ben benieuwd naar hoe het uit gaat zien met de wielen, want dat zag er niet verkeerd uit, zijn erg mooi geworden. En Nigel graag gedaan kerel..
|
||||
|
||||
Foto's komen er een dezer dagen aan
Beetje research gedaan en men zegt dat de set nog een cm of 2-3 kan na zakken. Vooral icm nieuwe toplagers. Dan begint het ergens op te lijken Mocht dit niet gebeuren dan bestel ik nog een set plattere toplagers. Gister even een wiel erop gezet, alleen moet ik op de vooras de beugel van de remklauw een mm of 2 afslijpen want ze lopen net aan nu.Het ziet wel echt gaaf uit (als hij nog 2cm na zakt dan)
|
||||
|
||||
Alles klaar om ingebouwd te worden... Verlagingsset, wellemsblokken en nieuwe toplagers:
De Limburger aan het werk: Die waren wel aan vervanging toe: Zo ligt de wagen op de winterwielen. Niet echt 80mm als je mij vraagt, dus nu maar hopen dat het setje nog na zakt... En vandaag even de beugels van de remklauwen een mm afgeslepen en de Steffans eronder geknalt. Nu nog wachten tot het setje een cm of 2 in zakt...