|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt , daar heb ik het interieur schoon laten maken! Maar verkeerd om? ik ben even niet mee |
|
|||
|
|||
Quote:
ja kijk maar naar de handgreep om je stoel naar voor te laten klappen mvg bertjuh. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh nou zie ik het ja Die zitten bij mij aan beide kanten snap ook niet echt waarom... |
|
||||
|
||||
Dan hoeven ze geen linker en rechter te maken
Goed bezig, ben benieuwd wat ie op de bank doet
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook! Hoop volgende week een afspraak te kunnen maken... Maarja dat roep ik ook al lang |
|
|||
|
|||
Hop roy hop roy hoe ist met mijn stoeltje bijna racewars!!! En.morgen bellen skg voor da lawaaiapparaat zondagklusserdeklusss!!!
|
|
|||
|
|||
Denk je ook aan eventueele rek-bouten aanhaalmomenten en volgorde
|
|
|||
|
|||
Veel bekende plaatsen hier!
In welke golf 1 rijd je normaal altijd rond? ik woon zelf in kloosterzande en kom 2x per dag voorbij zaamslag! Netjes gedaan dat blok en die stoelen trouwens! |
|
||||
|
||||
Quote:
Alles zit weer in elkaar, en de kop/rekbouten zitten netjes op moment Quote:
Je Stoeltje is klaar om te testen Zondagsleuteldesleutelbambambam Quote:
Ik rijd nog in beide golf 1tjes, maar als het echt lekker weer is zal je me eigenlijk alleen tegenkomen in die "paarse" Jij al een golf 1 gevonden? |
|
|||
|
|||
ownee ownee problemen problemen haha uitleggen dat lukt allemaal nog wel maar klussen homaar
gr de vorige eigenaar |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey reed ik zondag achter jou aan dan met m'n paarse golf 2 in hulstjeee gr mau |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik heb er zeker één gevonden! http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=98189 Zou goed kunnen, het was mij niet opgevallen! ga je 29 april naar doel toe? |
|
||||
|
||||
En er zijn weer wat vorderingen:
Ik kon voor een erg mooie prijs aan een Prachtig! setje G60 remmen komen. Van Naar De uitlaat Raakte ook soms de carroserie dus die ook maar een schop gegeven Ook kon ik erg goedkoop aan een mooi blokje komen; 16vKR, ik ken de eigenaar en weet dat die lopend is uitgebouwd en "redelijk snel" was Dusja daar ook maar weer aan begonnen, Kop eraf gehaald --> Over een weekje weer naar MMVW voor spulletjes te halen Ik hoop deze over een tijdje in de Zilvere golf 1 in te bouwen, moet lukken want ik kan de blauwe gewoon namaken. De "halve Maantjes" Eruit, nu was het geen enkel probleem half uurtje werk... Ervaring telt Zondag lekker naar RaceWars, en dan afspraak maken bij RDW voor omkeuren |
|
|||
|
|||
broertjeee effe je topic weer omhoog brengen want er zit stof op
ps je topic naam is niet echt handig eh voor een golf project en geen blok revisie
|
||||
|
||||
Quote:
Het is hier inderdaad stoffig broer... Maar ik heb uiteraard niet stilgezeten! Eerst het slechte nieuws ; op weg naar een meeting in Doel een ongelukje gehad met een maat van me... mijn achterlichten stuk, achterpaneel ingedeukt en lak kapot. Gelukkig wel verzekerd, hopelijk maken ze het allemaal weer netjes zoals het was Ook ben ik naar het RDW geweest om het KR blok op kenteken te zetten: Op de laatste foto kun je ook de schade zien... Maar de trip richting de RDW was uiteindeljik wel een succes; Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm³ Vermogen 102 kW
|
||||
|
||||
Hoe ist op de afdeling power & utilities?
En met de Golf?
|