|
||||
|
||||
Lang niks gepost, schroefset heb ik al, dit seizoen moet alles in elkaar, streven is Volksdub.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
daar willen we natuurlijk wel wat foto's bij gaan zien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed, zodra we aande gang gaan plaats ik foto's. |
|
||||
|
||||
Volksdub met jetta on porkers
|
||||
|
||||
Quote:
Ook, swallowtail gaat ook mee denk |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan pas!? Een schroefset en een set velgen monteren is geen rocket-science en al helemaal geen maanden werk hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, harten moeten gespoten worden, in elkaar laten zetten, banden erop en dan schroefset. Druk druk, heb wel een garage overigens om de hoek. |
|
||||
|
||||
Inmiddels staat ze in haar nieuwe garage om de hoek, zal binnenkort even wat foto's plaatsen, eerst een nieuwe accu
|
|
|||
|
|||
Verdomt mooie golf 1 zeg zit knap werk in , love the SSR (y)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! |
|
||||
|
||||
En weer 2 jaar APK! Zonder problemen
|
|
||||
|
||||
Update!
Er is veel gedaan, wielen zijn op Volksdub voor het eerst te zien |
|
|||
|
|||
Tering wat een dikke bak!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Maar op Volksdub met de nieuwe wieltjes |
|
|||
|
|||
Gaaf man, ik kom zondag op volksdub ff bij je nieuwe hoepels kijken!!
|
||||
|
||||
Quote:
Check! |
|
||||
|
||||
Vette foto ook
|
||||
|
||||
Quote:
Credits voor Stijn, zowel verlagen, remmen aanpassen en de foto maken (en de wielen en nog veel te veel dat ik vast vergeet) |
|
||||
|
||||
Nog een plaatje
|