|
|||
|
|||
hey danny ziet er goed uit, echt een dikke rallye
heb je zaterdag nog een half uurtje tijd om die vloer bekeding op te halen want zaterdag ochtend komen ze me golf1 ophalen hij is verkocht mvg bertjuh. |
|
|||
|
|||
echt super dik! gewoon af
|
|
||||
|
||||
erg netjes geworden man! Top
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
thanx voor jullie reacties...
ben dr zelf erg blij mee als een kind in de snoepwinkel hier nog paar foto's overdag greetz danny
|
||||
|
||||
Gewoon mooi ......................................!!
|
||||
|
||||
Quote:
sluit ik me bij aan nice nice
|
|||
|
|||
Gave rallye ! echt super Danny
|
||||
|
||||
Hele mooie Rallye !!! Keurig werk !!
Als ik het kenteken zo zie dan weet ik bijna wel zeker dat deze auto in de jaren 90 ergens bij ons in de buurt heeft rond gereden. Volgens mij is hij toen zelfs geimporteerd in die tijd....kan het mis hebben, maar wil wel eens contact opnemen met de toenmalige eigenaar via een social network...
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen hij is in 91 ingevoerd!! Wel gaaf als je de oude eigenaar nog kent.. zou daar wel in contact mee willen komen!! kan ik hem laten zien zoals die nu is Gr Danny
|
||||
|
||||
He Danny,
Heb de persoon in kwestie al een bericht gestuurd via Hyves. Mocht ik reactie krijgen en het is daadwerkelijk dezelfde auto dan hoor je dat van me !! Gr Fred
|
||||
|
||||
Helaas Danny, de auto die ik bedoelde schijnt nummer 15 uit deze lijst ( http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45571) te zijn.
|
|||
|
|||
Ziet er super uit zo
Alleen die Wittebrug houders zou ik eraf laten aangezien ze geen Porsche meer hebben.
|
||||
|
||||
wittebrug platen met enkelt tekst doen het ook goed hier
hele nette wagen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Auto + kleur + velgen + remmen =
Past allemaal goed bij elkaar |