|
|||
|
|||
Geweldig project!
Zeer leuk zo'n vw scene; waarbij mensen elkaar het licht in de ogen gunnen. Succes met de laatste loodjes! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie volgens mij dat dat idd gebeurd is,op sommige foto's zie je de afplaktape tussen de kieren.maar wat is daar niet goed aan dan? hij ziet er weer prachtig uit,ben benieuwd als ie weer helemaal in elkaar staat
|
||||
|
||||
kleur ziet er prachtig uit !
|
|
||||
|
||||
Ik vind een vierdeurs golf 1 toch al wel leuk, maar met deze kleur is het echt super! Is het een golf 4 kleur toevallig?
|
||||
|
||||
Terug van weggeweest!
Zo, ik rij al ff rond met de diesel. Maar het is nu echt tijd voor wat meer vermogen.
Er zal een andere turbo op komen, verstuivers, en vast koppeling/vliegwiel. Verder wat kleine dingetjes oplossen zoals schakelmechaniek verplaatsen. Zit nu erg ver naar voren. En na tijde (á 10) minuten op de snelweg te rijden motorstoring. Dat wordt remschakelaar wegschrijven of aanpassen iig. Zal ook nog wat foto's plaatsen! |
|
||||
|
||||
idd
|
|
|||
|
|||
En tijd voor wat nieuwe pica...ss..
|
|
|||
|
|||
Quote:
mee eens!!! |
|
||||
|
||||
Foto's van het opbouwen tot nu..
Op naar de RDW! En nu op voor o.a. een grotere Mvg, Eelco |
|
|||
|
|||
ziet er allemaal super uit ! sucses er mee!
|
||||
|
||||
Zo..
Turbo, verstuivers, vast vliegwiel, sachs koppelingssetje zijn besteld. Er zullen gelijk wat pakkingen vervangen worden, de parkeerplaats kleurde al zwartig . Verder alle intercoolerbuizen zwart spuiten denk ik, en er zullen nog wat bochten geoptimaliseerd worden. Er moet ook nog een ander inlaatspruitstuk op. Denk van een ARL. En gelijk de EGR eraf. Kopplingsbediening miss hydraulisch, iig nou gelijk goed want mijn kabel ligt weer door mijn schutbord. En heb supersprint groep a te monteren. Conclusie; - Kost wat, heb je wat - je blijft weer bietje rommelen. - enne.. Hij gaat richting een realistische 180 pk/ 400nm S P A N N E N D |
|
||||
|
||||
Klinkt goed!
|
||||
|
||||
Tof ding!
|
||||
|
||||
Gaaf apparaat
|
||||
|
||||
Thanx voor alle reacties.
Nog ff aan het hobbyén geweest met het dashboard. Ik heb mijn Turbodruk,en olietemperatuur in een plaat met carbon. Nu had ik nog een stuk over, en ga daar mijn dashboard van maken. In ieder geval is dat het idee. De tellerbak van een golf 3 zal ongeveer 2 cm naar binnen vallen. Dus goed leesbaar in het golf 1 dashboard. In zit nog een beetje te dubben over de indeling, maar ga denk ik maar toch voor de originele indeling. Dit voor mijn radio etc. Teller van een golf 3 aangepast. Hier zal nog een plexiglazen plaatje voor komen die gelijk zal lopen met het carbon. |
|
||||
|
||||
leuk zo
vraagje heb jij de orginele spanner van de multiriem er ook op, zo ja past dat zo of moest je ruimte maken in de balk |
|
||||
|
||||
Had je topic nog niet eerder gelezen maar het ziet er allemaal goed uit
|
||||
|
||||
Nee, spanner past er net tussen. Maar echt net wel/niet. Dus als je je motorruimte zou spuiten, daneerst een klap er tegen.
Style, thanx! |
|
||||
|
||||
tanx voor de info
|
|
|||
|
|||
je kunt beter een inlaat nemen van een golf 5 tdi die is nog groter als van een arl