|
||||
|
||||
Yeah die velgen zijn ook goed , echt een prachtauto!
|
||||
|
||||
ni normaal als ge alles doorleest.
ge hebt er weer ne propere auto van gemaakt gelijk uwen derby keep up the good work (Y) en laat zeker ook de foto's zien als ge geen schroefdraad meer over hebt e |
|
||||
|
||||
Merci :P
Maar tis nog niet gedaan ... De verdere plannen: - Golf 4 stuurke - Deurpanelen bekleden - Dakhemel en stijlen bekleden - Intercooler op maat - 16" Audi A8 velgen, model wat ik nog nooit heb gezien, liggen bij Guru voor te herboren nu ... - bitje verlagen nog - Ander uitlaatje - bitje muziek erin - standlicht in pinkers inbouwen - gele mistlampen ... Als ik ondertussen een heel goed bod krijg, mag 'm ook wel de deur uit, begin ik gewoon aan iets anders :P greetz |
|
|||
|
|||
ach ja,die tom he.
ideeen zat.
|
||||
|
||||
mooie wagen hoor
die zwarte wielen staan em idd heel goed |
|
||||
|
||||
Vandaag standlichtjes in de pinkers ingebouwd, gele lampullen in de koplampen geplaatst, en stillekes begonnen met de afwerking ... Foto's volgen
|
|
||||
|
||||
Zeer nette wagen hoor
Khad een vraagje over dat interieur, passen die stoelen en achterbank in een keer? Wat heb je aan moeten passen? Ik zit ook al een tijdje te denken om m'n stoelen te vervangen door type 4 stoelen, maar ik weet niet of de achterbank er zo in past (kwa breedte) en wat heb je allemaal aan moeten passen? Btw; auto zelf gespoten?
|
||||
|
||||
super wagen, en leuke foto's!
|
||||
|
||||
echt super geworden ja! en snel gedaan trouwens!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Wat een geweldig mooie Jetta! Super! En superlaag! Echt vakwerk!
|
||||
|
||||
Quote:
achterbank pastte zo in de breedte erin, enkel wat aanpassen voor 'm vast te zetten. Aan de voorzetels moet wat geslepen en gelast worden, achterste steunen moeten 5.5cm dichter bij elkaar gebracht worden en 1 wieletje moet op 7mm gevijld worden, de voorste steun past ook helemaal niet, moet aan geslepen worden, zal wel een een detail foto nemen indien gewenst ... ps, niet zelf gespoten, buitenkant toch niet, binnenkanten wel greetz |
|
||||
|
||||
Very Nice.........heel leuk en lekker snel project kerel !!! Hou ons op de hoogte he (wat betreft de afwerking)
Nog even een vraag over de verlaging. Heb jij geen problemen met je aandrijfassen dat die aanslijten aan de carrosserie ???? Grtz.......... LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 12-05-2005 at 14:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
Totaal geen problemen mee ligt ook nog niet zo heel erg laag natuurlijk, op die foto's is er nog 5cm schroefdraad over ... |
|
||||
|
||||
Quote:
De reden waarom ik dat vraag: Een maat van me heeft een golf 2 en die is 6 cm verlaagd (FK veren + schoks). Nu had hij last van aanslijten, en hebben we de spatbordranden even uitgeklopt en zo. Hij bleef er echter last van houden, en nu hadden ze bij de garage gezegd (auto moest ff voor een onderhoudsbeurt) dat de aandrijfassen aanlopen tegen de carrosserie ??? Ik ga het binnenkort ff met eigen ogen bekijken, maar vandaar dus de vraag !! Sorry voor het Off-Topic !! Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Nice Zou graag foto's willen zien Ben benieuwd. De stoelen zijn gewoon in te stellen, voor achter, hoog laag...?
|
||||
|
||||
Updateje ...
De herboorde Audi A8 velgen liggen trug in Genk B) en net even gepast ... Nothelle vanachter ... Breedte vanvoor Breedte vanachter Der moesten dus nog spoorverbreders tussen om langs de KW ringen door te geraken, vanvoor 0.75cm en achter 2cm, en hierdoor komen ze vanachter iets te breed naar mijn goesting !!! Dus kweet nie wa te doen, velgen verkopen of toch ma deronder gooien?? Nothelle's staan er ook prachtig onder B) Andere fototjes ... De "ice" Aanegepaste golf 3 deurbakjes met Helix 62 compo Golf 4 pookje ... greetz |
|
||||
|
||||
Moeilijke keus van die velgen inderdaad, staan beide toch echt goed hoor. Gewoon houden allebei, zo nu en dan wat afwisseling :biggrin:
|
||||
|
||||
de nothelles steken en de a8 verkopen...
|
||||
|
||||
100% de A8 wielen eronder!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
My vote : A8's