|
|||
|
|||
Photoshop verzoekje
Kan iemand wat photoshoppen voor me?
Dit moet eronder komen,
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken of ik nog wat voor je kan betekenen
dun rood randje.. dikke rode rand..
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 13-05-2010 at 18:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Danke
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
pfoe wat is de velgenkleur keuze toch moeilijk !
Denk dat het gewoon wit word, is hier nog keuze in die zo dicht mogelijk bij de carroserie kleur valt van L90E ?
|
||||
|
||||
@jeroen en joost,de keskins zijn 7,5x16 et35.
ik zie er trouwens toch maar vanaf omdat me dat veel te smal valt en ik de 15ers er eigenlijk ook wel heel vet onder vind staan.(en die vallen lekker breed )
|
||||
|
||||
Heb nog wat gevonden, nog iemand
of lichtere teint Ben benieuwd foto's staan boven nog van de jetta. Dit word het idd geval
|
||||
|
||||
Van die twee zou ik de eerste nemen..
Bij deze de shop : eerste velg, goudbruinig koperkleur de ander goudkleurige
|
||||
|
||||
Thanx, eerst nog 1 velg laten richten en dang aan ze naar de Coater, even kleur bespreken welke goud kleur.
|
|||
|
|||
hallo
wil iemand deze golf in de blauwe g60 kleur shoppen en dan de velgen (hart zilver org) en de rode rand van de grill (gti) bron:erik bij voorbaat dank ik zit in twijfel om mij rm,s te verbreden gr richard Last edited by Crich : 27-09-2010 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Wie kan mij onder m'n polo
Deze wielen shoppen? Deze kleinere foto's heb ik ook nog... Al vast bedankt |
|
||||
|
||||
Iemand die zich geroepen voelt deze velgen in 15" onder mijn Witte te flatsen?
[/QUOTE] De Golf in z'n natuurlijke habitat:
|
||||
|
||||
ff snel 5 min bezig geweest voor je
Wist niet meer of het 15 inch was of niet... Dus ik heb ze maar gewoon iets groter gemaakt dan het 13 inch staal wat er nu op zit Als het nog groter moet of juist kleiner moet je het maar ff zeggen |
|
||||
|
||||
ze zijn 13inch
|
|
||||
|
||||
haha ok hier is de update
Ik weet t wel :P Ik persoonlijk vind de 15 inch iets mooier staan met wat plattebandjes En bread heb voor jou ook ff geprobeerd waren wel moeilijke hoeken om hem goed te krijgen(dus hij is niet perfect) plus de plaatjes waren allemaal vrij moeilijk om maten in te schatten maar goed, heb het wiel iets aangepast om het wat dieper(=realistischer) te laten lijken |
|
||||
|
||||
De velgen die er nu op zitten zijn ook 15", dus als de BBS-en precies even groot zijn geplakt is 't goed.
Kan me met de achterkant zo wel wat voorstellen. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden... Bedankt in ieder geval.
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal nog even proberen voor is vrij lastig door de band :P maar ik update straks weer ff |
|
||||
|
||||
thnx alleen zijn de 15'' zenders iets anders dan de 13''
|
|
||||
|
||||
De hoek van de andere foto's is misschien makkelijker. Vooral de laatste.
|
||||
|
||||
Nou tis niet veel geworden. T lukte me gewoon niet, sorry :\
De velg zou eigenlijk 180 graden gedraaid moeten zijn en dan naar binnen gedeukt ipv naar buiten maar na een dikke 40 min is t niet veel meer geworden :P |