|
||||
|
||||
Thanks Arjan voor de uitnodiging voor binnen te mogen staan.
En ook de rainbow crew voor de leuke prijs. Niet gedacht dat ik die mee naar huis mocht nemen. super kerels foto's staan al op fb: foto's klik hier de Outlaws crew en helpers hebben dit weer zeer goed gedaan. idd weinig Belgen hé
|
|||
|
|||
Ondanks wat regen en weinig slaap zeker een mooie dag gehad
en een waardige afsluiter van het seizoen! Auto stond fijn binnen dus dat is altijd een zorg minder met slecht weer en de hal was makkelijk om te schuilen. Het uitdelen van de Outlaws/RainbowCrew award was leuk. We hebben meerdere rondjes gelopen, alle auto's bekeken en meerdere keuzes overwogen, maar uiteindelijk was de TT uit België op BBS'n voor ons de dikste auto van de show. Nieuwe type TT icm de wielen, lederen interieur, carbon details, top!! Gewoon niks op aan te merken! Outlaws boys, thanks en tot volgend jaar.
|
|||
|
|||
Baco's hou je te goed Bobby
|
|
||||
|
||||
Was er pas laat als bezoeker. Goede meeting, gezellige sfeer en mooie auto's!
|
|||
|
|||
Heb mij gister op VW Outlaws weer prima vermaakt!weer met een hoop mensen bijgepraat
VWOTS staat bekend als een hele gezellige afsluiter van het meetingseizoen en ook dit jaar weer Het weer was wat we inmiddels van VWOTS gewend zijn maar dat beetje regen wat er gister gevallen is viel mij iig reuze mee. het zonnetje kwam er zelfs bij de prijsuitreiking nog ff bij Alles was weer goed geregeld,leuke goodiebag! met t-shirt en de flyers van aankomende meetings IN DAT tasje en niet onder je ruitewisser (zo kan het dus ook!) leuk terrein,goeie koffie & catering voor goeie prijzen! en keurig nette wc's!! en alles werd weer leuk aan elkaar gepraat en tussentijds leuke muziek! mooie opkomst weer van véél en vooral Mooie auto's,ook onze Duitse vw vrienden waren in grote getalen aanwezig,de belgen daarentegen wat minder,maar wat er stond was erg mooi en die Audi TT was idd heul errug mooi rainbowmannen de vloerbedekking op het podium heeft het helaas weer niet gered dit jaar,volgend jaar maar eens wat asfalt er op Complimenten wederom voor de heren van VW Outlaws! Ook leuk dat er heel veel auto's die binnen stonden ook nog in de prijzen zijn gevallen....... Last edited by HannoverEdition : 19-09-2011 at 09:46. |
|
|||
|
|||
ghe ghe die schroefpoot staat nu bij mij op de kamert! thnx to Patrick Hille!
|
||||
|
||||
Helaas ging voor mij Wörthersee niet door dit weekend, gelukkig was er een alternatief in de vorm van VWOTS.
Was pas rond een uur of 1 daar (leuk feestje de nacht ervoor ), maar wel tot het einde gebleven. Er was genoeg te zien en weer véél bekenden gesproken. Catering was lekker, snel, divers en niet duur. Al het andere leek ook goed voor elkaar. Ofwel, duimpje voor de organisatie. Volgend jaar weer aanwezig als het qua datum uitkomt.
|
||||
|
||||
Zo te zien heel wat gemist... Damn!
|
||||
|
||||
Ja waar was je dan .. koekert, zondag wel acte de présence in Oss?
|
|||
|
|||
Quote:
ja verrekte koekwaus waar was je...... |
|
||||
|
||||
Was weer een prima meet, organisatie bedankt
Kwamen om 11.00 uur aan en het stond toen al behoorlijk vol. Mijn bijdrage..... http://s307.photobucket.com/albums/...0Heerde%202011/ Fotootje hebbuh, pb maar........ Hildo
|
||||
|
||||
Is er al een overzicht van de prijswinnaars ??
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dat zie je toch !
|
|||
|
|||
Last edited by B114 : 19-09-2011 at 20:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon.............omdat het kan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
top dag, top auto's en veel leuke mensen!
Arjan bedankt voor het mooie plekje binnen veel aandacht getrokken met de 2 zwart/ roze GTI's |