|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik vind het echt niet normaal joh! nu begint er op Forums het gezeik al dat je op meetings de zelfde auto's ziet en 5 euro moet betalen! Die jongens proberen stapje voor stapje hun Meet & Greet om te zetten naar een leuke meeting Respect daar voor!! en tsja voor niks gaat dat echt niet! We hebben op de meeting al voorspeld dat er weer van die beroepszeikers gaan lopen drammen over elk klein puntje dat in hun ogen niet goed is. dat is dit jaar echt te zielig voor woorden. Ik heb een tip voor al jullie zeikerts: Spreek met elkaar af en organiseer een meeting waar 1000 dikke auto's komen die niet op andere meetings komen, de entree gratis is het zonnetje schijnt en het 25 °c is. De perfecte eetgelegenheden zijn het liefst ook voor niks en waar geen rij staat. Een Show & Shine voor elk model auto heeft en de prijswinnaars naar iedereens zin is. Op een locatie centraal in nederland wat er ook nog mooi uit ziet en waar wel alle dikke auto's mooi bij elkaar staan maar er niet geselecteerd welke auto waar komt te staan, geen sjonnies met muziek en Jointjes komen. zo kan ik nog wel ff doorgaan met punten wat ik de afgelopen maanden hier op het forum over meetings gelezen heb. Veel succes mannen! Jongens geniet toch gewoon van je leven en als je het allemaal niks (meer) vind blijf dan lekker in je perfecte huisje en leventje met je perfecte auto, je Perfecte vrouw en kindertjes en laat mensen die er wel plezier in hebben gewoon lekker genieten van de hobby en de meetings die georganiseert worden. Dit was een super gezellige meet en een dikke voor de jongens uit Parkstad. Volgend jaar ben ik er met de Cabrio bij |
|
||||
|
||||
Amen....
zo denk ik er ook over. Op naar volgend jaar. wij genieten gewoon lekker van onze hobby. Schiet het al lekket op met je cabbie.... Grtz Eddy Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat.. vanaf half oktober begint de spuiter met het strakmaakwerk onder de motorruimte dus moet er de komende weken nog flink aan met dichtlassen en schuren maar komt allemaal goed |
|
|||
|
|||
en het was zo lekker rustig met de ''meeting-zeikerds'' hier op het forum,is er wéér een nieuwe opgestaan
AMEN wederom voor je woordkeuze Twan ben zelf niet bij deze meet aanwezig geweest.maar zo te lezen was het weer top geregeld allemaal,de jongens van Parkstad hadden het zoals verwacht weer goed voor elkaar! |
|
||||
|
||||
Quote:
zoals alleen andere al zeggen op elke meeting staan Vaggels die je overall wel tegen komt zelf buitenlandse meetings bijvoorbeel e38 en worthersee zie je ook wagens van parkstad dus dan kan je net zo goed thuisblijven als ik jouw zo hoor |
|
|||
|
|||
Goed is het toch nooit.. (ik vond de Parkstad meet goed voor elkaar en vooral gezellig)
En zoals Twan al zei daar hadden we het die dag al over. En natuurlijk zul je vaak dezelfde auto's zien. Maar dat zijn ook de mensen die na alle leuke meetings toe rijden en niet zeuren over geld afstand of wat dan ook. Ik zelf doe er ook altijd een hoop moeite voor om mijn auto er elk jaar weer een beetje anders bij te hebben staan zodat het leuk blijft voor de mensen om er na te kijken (dat denk ik zelf dan ) Maar er word straks zoveel gezeurd en gedaan dat mensen straks niet eens meer de moeite willen doen om een meeting te organiseren en dan.. Hebben we het dan voor elkaar ???
|
|||
|
|||
Vond alles netjes geregeld en genoeg dik spul daar en helaas van het weer maar daar heb je niks aan te willen
tot volgend jaar weer . |
|
||||
|
||||
Vorig jaar was ik er ook bij en ik denk dat we toen op 3 oktober !!!! gewoon heel erg verwend zijn met het weer van 28 graden toen. Maar dat heeft ons er niet van weerhouden om gewoon de hele dag aanwezig te blijven en niet na een uurtje nat geworden te zijn weer te vertrekken.
Wij hebben ons goed geamuseerd en getrakteerd op lekker eten en weer een lading nieuwe stickers Hopelijk hebben we volgend jaar weer gewoon goed weer Hier een sneak preview van onze kant. De rest komt er zo snel mogelijk aan!!
Gr. Mark Rides: '03 VW Golf 4 daily '83 VW Golf 1 GTI project '83 VW Golf 1 LX diesel donor '92 Mitsubishi Colt sold Last edited by GolfMania : 14-09-2011 at 14:00. |
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk hier voor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote versie, stuur me maar een pb |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mooie pics, helaas kon ik er niet bij zijn. Volgend jaar beter
|
||||
|
||||
was leuk, ben er alleen helaas maar even geweest...
|
||||
|
||||
waar staan de foto's van het begin dan?
er werd een foto gemaakt toen ik aankwam, (rond 9.45) maar kan hem nergens vinden!
|
||||
|
||||
Quote:
ben het er helemaal mee eens!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg je dat ook als je elk jaar naar de verjaardag van je kameraad gaat en weer 15 euro in een envellopje doet en dezelfde mensen WEER ziet? Was weer ouderwets gezellig, hoop bekenden en lekker bakkie bij de Burger King
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha! Herm, scherpe uitspraak!
|
||||
|
||||
Hahahaha
Die vind ik echt goed maar zo is het wel weer. Het gaat om de gezelligheid en daar hebben we niks van te missen het was super. Grtz
|
||||
|
||||
Iemand nog foto's van n matgroene Polo 6N?
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het merendeel wel een gezellige dag heeft gehad