Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 13-09-2011, 08:31
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Opa
Ik weet niet of je de hele dag bent geweest maar er stond toch echt wel voldoende dik spul tussen, en anders heb je idd wat gemist. Een aantal mensen zijn gewoon vroeg vertrokken ivm het slechte weer. En te oud, ach kwestie van met je tijd meegaan.
We hebben allemaal wel eens een zware voet, soms op de verkeerde momenten maar niemand is roomser als de paus he

Tja, als men vorig jaar 400 VAG wagens en 1000 bezoekers uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk heeft mogen verwelkomen denk ik persoonlijk dat je het het aardig voor elkaar hebt.
Toen bij "die andere vw-club" het weer ook bagger was en het pijpenstelen regende stonden er ook maar 50 auto's op het terrein. Was meteen hun laatste meet daar toch??
Zo zie je maar we zijn allemaal afhankelijk van het weer en het niveau van toen was echt niet spectaculair anders dan dat van nu. Ook toen had je mensen met een verschil in budget dus ook in die dagen was niet iedere auto even "dik" als de ander.

Het gaat volgend jaar vast goedkomen en het goede weer is al gereserveerd

Quote:
Originally Posted by golf5cult
Tja de meeting eigenlijk wel tegenvallen hoor.
75% waren auto die je op elke andere meeting ook tegenkomt en 5 euro betalen terwijl je aan de overkant van de straat net zo goed je auto voor niks kunt neerzetten vind ik een beetje jammer.....

Had gehoopt op een mooiere afsluiter van het jaar.......

Ik vind het echt niet normaal joh! nu begint er op Forums het gezeik al dat je op meetings de zelfde auto's ziet en 5 euro moet betalen!

Die jongens proberen stapje voor stapje hun Meet & Greet om te zetten naar een leuke meeting Respect daar voor!! en tsja voor niks gaat dat echt niet!

We hebben op de meeting al voorspeld dat er weer van die beroepszeikers gaan lopen drammen over elk klein puntje dat in hun ogen niet goed is.
dat is dit jaar echt te zielig voor woorden.

Ik heb een tip voor al jullie zeikerts:

Spreek met elkaar af en organiseer een meeting waar 1000 dikke auto's komen die niet op andere meetings komen, de entree gratis is het zonnetje schijnt en het 25 °c is.
De perfecte eetgelegenheden zijn het liefst ook voor niks en waar geen rij staat. Een Show & Shine voor elk model auto heeft en de prijswinnaars naar iedereens zin is. Op een locatie centraal in nederland wat er ook nog mooi uit ziet en waar wel alle dikke auto's mooi bij elkaar staan maar er niet geselecteerd welke auto waar komt te staan, geen sjonnies met muziek en Jointjes komen.

zo kan ik nog wel ff doorgaan met punten wat ik de afgelopen maanden hier op het forum over meetings gelezen heb.

Veel succes mannen!

Jongens geniet toch gewoon van je leven en als je het allemaal niks (meer) vind blijf dan lekker in je perfecte huisje en leventje met je perfecte auto, je Perfecte vrouw en kindertjes en laat mensen die er wel plezier in hebben gewoon lekker genieten van de hobby en de meetings die georganiseert worden.

Dit was een super gezellige meet en een dikke voor de jongens uit Parkstad.

Volgend jaar ben ik er met de Cabrio bij
Old 13-09-2011, 08:41
eddyvwone's Avatar
eddyvwone eddyvwone is offline
VW Addict

Amen....
zo denk ik er ook over.
Op naar volgend jaar.
wij genieten gewoon lekker van onze hobby.

Schiet het al lekket op met je cabbie....

Grtz Eddy

Quote:
Originally Posted by classicline

Ik vind het echt niet normaal joh! nu begint er op Forums het gezeik al dat je op meetings de zelfde auto's ziet en 5 euro moet betalen!

Die jongens proberen stapje voor stapje hun Meet & Greet om te zetten naar een leuke meeting Respect daar voor!! en tsja voor niks gaat dat echt niet!

We hebben op de meeting al voorspeld dat er weer van die beroepszeikers gaan lopen drammen over elk klein puntje dat in hun ogen niet goed is.

Spreek met elkaar af en organiseer een meeting waar 1000 dikke auto's komen die niet op andere meetings komen, de entree gratis is het zonnetje schijnt en het 25 °c is.
De perfecte eetgelegenheden zijn het liefst ook voor niks en waar geen rij staat. Een Show & Shine voor elk model auto heeft en de prijswinnaars naar iedereens zin is. Op een locatie centraal in nederland wat er ook nog mooi uit ziet en waar wel alle dikke auto's mooi bij elkaar staan maar er niet geselecteerd welke auto waar komt te staan, geen sjonnies met muziek en Jointjes komen.

zo kan ik nog wel ff doorgaan met punten wat ik de afgelopen maanden hier op het forum over meetings gelezen heb.

Veel succes mannen!

Jongens geniet toch gewoon van je leven en als je het allemaal niks (meer) vind blijf dan lekker in je perfecte huisje en leventje met je perfecte auto, je Perfecte vrouw en kindertjes en laat mensen die er wel plezier in hebben gewoon lekker genieten van de hobby en de meetings die georganiseert worden.

Golf 1 1.1 ombouw naar 1.8 GLI
Reply With Quote
Old 13-09-2011, 08:59
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by eddyvwone
Amen....
zo denk ik er ook over.
Op naar volgend jaar.
wij genieten gewoon lekker van onze hobby.

Schiet het al lekket op met je cabbie....

Grtz Eddy

Het gaat.. vanaf half oktober begint de spuiter met het strakmaakwerk onder de motorruimte dus moet er de komende weken nog flink aan met dichtlassen en schuren maar komt allemaal goed
Old 13-09-2011, 09:33
HannoverEdition
Guest

en het was zo lekker rustig met de ''meeting-zeikerds'' hier op het forum,is er wéér een nieuwe opgestaan

AMEN wederom voor je woordkeuze Twan

ben zelf niet bij deze meet aanwezig geweest.maar zo te lezen was het weer top geregeld allemaal,de jongens van Parkstad hadden het zoals verwacht weer goed voor elkaar!
Reply With Quote
Old 13-09-2011, 11:01
retro_hok's Avatar
retro_hok retro_hok is offline
Forum regular

Quote:
75% waren auto die je op elke andere meeting ook tegenkomt en 5 euro betalen terwijl je aan de overkant van de straat net zo goed je auto voor niks kunt neerzetten vind ik een beetje jammer.....

zoals alleen andere al zeggen op elke meeting staan Vaggels die je overall wel tegen komt zelf buitenlandse meetings bijvoorbeel e38 en worthersee zie je ook wagens van parkstad dus dan kan je net zo goed thuisblijven als ik jouw zo hoor
Reply With Quote
Old 13-09-2011, 11:25
Jacksters Jacksters is offline
VW Addict

Goed is het toch nooit.. (ik vond de Parkstad meet goed voor elkaar en vooral gezellig)
En zoals Twan al zei daar hadden we het die dag al over.

En natuurlijk zul je vaak dezelfde auto's zien.
Maar dat zijn ook de mensen die na alle leuke meetings toe rijden en niet zeuren over geld afstand of wat dan ook.

Ik zelf doe er ook altijd een hoop moeite voor om mijn auto er elk jaar weer een beetje anders bij te hebben staan zodat het leuk blijft voor de mensen om er na te kijken (dat denk ik zelf dan )

Maar er word straks zoveel gezeurd en gedaan dat mensen straks niet eens meer de moeite willen doen om een meeting te organiseren en dan.. Hebben we het dan voor elkaar ???
Old 13-09-2011, 18:03
Oldskool_Ivo Oldskool_Ivo is offline
VW Fanatic

Vond alles netjes geregeld en genoeg dik spul daar en helaas van het weer maar daar heb je niks aan te willen

tot volgend jaar weer .
Reply With Quote
Old 14-09-2011, 13:58
GolfMania's Avatar
GolfMania GolfMania is offline
VW Addict

Vorig jaar was ik er ook bij en ik denk dat we toen op 3 oktober !!!! gewoon heel erg verwend zijn met het weer van 28 graden toen. Maar dat heeft ons er niet van weerhouden om gewoon de hele dag aanwezig te blijven en niet na een uurtje nat geworden te zijn weer te vertrekken.
Wij hebben ons goed geamuseerd en getrakteerd op lekker eten en weer een lading nieuwe stickers Hopelijk hebben we volgend jaar weer gewoon goed weer

Hier een sneak preview van onze kant. De rest komt er zo snel mogelijk aan!!

Rides:
'03 VW Golf 4 daily
'83 VW Golf 1 GTI project

'83 VW Golf 1 LX diesel donor
'92 Mitsubishi Colt sold

Last edited by GolfMania : 14-09-2011 at 14:00.
Reply With Quote
Old 14-09-2011, 20:16
subdivision's Avatar
subdivision subdivision is offline
VW Guru

De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk hier voor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum.

Voor een grote versie, stuur me maar een pb
Reply With Quote
Old 14-09-2011, 21:46
M.G's Avatar
M.G M.G is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Jacksters
Goed is het toch nooit.. (ik vond de Parkstad meet goed voor elkaar en vooral gezellig)

Maar dat zijn ook de mensen die na alle leuke meetings toe rijden en niet zeuren over geld afstand of wat dan ook.

Ik zelf doe er ook altijd een hoop moeite voor om mijn auto er elk jaar weer een beetje anders bij te hebben staan zodat het leuk blijft voor de mensen om er na te kijken (dat denk ik zelf dan )

Maar er word straks zoveel gezeurd en gedaan dat mensen straks niet eens meer de moeite willen doen om een meeting te organiseren en dan.. Hebben we het dan voor elkaar ???

Reply With Quote
Old 14-09-2011, 21:50
subdivision's Avatar
subdivision subdivision is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Jacksters

Reply With Quote
Old 14-09-2011, 21:53
RiootjeTDI RiootjeTDI is offline
VW Addict

Mooie pics, helaas kon ik er niet bij zijn. Volgend jaar beter
Reply With Quote
Old 16-09-2011, 21:50
VW-Roy1988's Avatar
VW-Roy1988 VW-Roy1988 is offline
Volksforum Aandeelhouder

was leuk, ben er alleen helaas maar even geweest...

LESS=MORE
Reply With Quote
Old 16-09-2011, 21:58
VW-Roy1988's Avatar
Volksforum Aandeelhouder

waar staan de foto's van het begin dan?
er werd een foto gemaakt toen ik aankwam, (rond 9.45)
maar kan hem nergens vinden!

LESS=MORE
Reply With Quote
Old 16-09-2011, 22:02
VW-Roy1988's Avatar
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by classicline

Veel succes mannen!

ben het er helemaal mee eens!!!

LESS=MORE
Reply With Quote
Old 16-09-2011, 23:29
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life

Quote:

Zeg je dat ook als je elk jaar naar de verjaardag van je kameraad gaat en weer 15 euro in een envellopje doet en dezelfde mensen WEER ziet?

Was weer ouderwets gezellig, hoop bekenden en lekker bakkie bij de Burger King
Reply With Quote
Old 17-09-2011, 07:40
Nick_J's Avatar
Nick_J Nick_J is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Nick_J

Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Zeg je dat ook als je elk jaar naar de verjaardag van je kameraad gaat en weer 15 euro in een envellopje doet en dezelfde mensen WEER ziet?

Was weer ouderwets gezellig, hoop bekenden en lekker bakkie bij de Burger King

Hahaha! Herm, scherpe uitspraak!
Old 17-09-2011, 09:24
eddyvwone's Avatar
eddyvwone eddyvwone is offline
VW Addict

Hahahaha

Die vind ik echt goed maar zo is het wel weer.
Het gaat om de gezelligheid en daar hebben we niks van te missen het was super.

Grtz
Golf 1 1.1 ombouw naar 1.8 GLI
Reply With Quote
Old 17-09-2011, 09:47
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life

Iemand nog foto's van n matgroene Polo 6N?
Reply With Quote
Old 17-09-2011, 11:01
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder

Goed om te horen dat het merendeel wel een gezellige dag heeft gehad

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote
Reply

Posting Rules