|
|||
|
|||
Wanneer komt er een NL kenteken op, of ben je al bij RDW geweest....
Zier er super mooi uit |
|
||||
|
||||
Quote:
hallo Domi ik denk volgende week als alles mee zit. eerst even de nieuwe hella s in de bumper en nieuwe olie. ik ben dan klaar voor op de weg.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Komt er nog een G60 embleem achterop?? De rechthoekige.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja domi komt goed alles besteld bij ruud vw . en we gaan voor origineel. en ook die van syncro komt achter op.
|
|||
|
|||
Quote:
Ruud belde mij laatst al wanneer we het ff op kwamen halen Johan,..... hij had al wat klaar liggen,en 1 in bestelling Last edited by HannoverEdition : 27-09-2011 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja leuk een ritje naar ruud voor 2 of 3 logo s en koffie ik ga mee
|
||||
|
||||
Echt een hele nette G60 syncro zeg, inderdaad niet te veel meer aan doen ze is al netjes zo.
Zal je wel een keertje tegen komen op een meeting.
|
||||
|
||||
Zit er ook nog airco op? De afwijkende intercooler valt me op ....
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat had je goed gezien.
|
|||
|
|||
Dat is geen afwijkende maar zo zijn ze orgineel als ze airco hebben
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat valt je op maar die dikke aircoleiding over het luchtfilter niet? |
|
||||
|
||||
Wat een geweldige auto. Zeker de mooiste kleur voor een mkII, en dan ook nog eens deze uitvoering, ik ga nog ff een uurtje op me beeldscherm kwijlen.
ruilen tegen een zeer zeldzame golf 3 uit 1995?
|
||||
|
||||
love it prachtige golf heb je daar |
|
||||
|
||||
zo net even aan het rijden in de g60 wat een feest is het toch.
dagje vrij heerlijk even met dit weer. en dankzij guido een van het forum nu ook onder weg uit duistland een op schaal 1.18 en ook rood een van de 1500. zo nu maar even weg in de golf R kwam ook even bij de dealer in de g60 voor een afspraak, de monteur was zeer onder de indruk van deze staat van de auto
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 29-09-2011 at 14:57. |
|
||||
|
||||
Gave auto! En ook nog eens erg uniek
|
||||
|
||||
Quote:
hee guido heel goed man dat hij binnen is ben zeer benieuwd. nu heb ik hem ook 1.18
|
|||
|
|||
een hele mooie golf g60 syncro
Proficiat, met je mooie en zeldzame golf g60 syncro.Ik denk dat je mij niet kent,maar ik ben zelf ook in het bezit van een orginele golf 2 g60 syncro 3 deurs in de kleur zwart en bj 1991.Ik vind het heel leuk dat je hem in de orginele staat terug brengt.Veel succes.En misschien komen we elkaar een keer tegen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja John van Dun heb nog met je gepraat in leeuwarden. toen had je de auto nog tekoop . weet precies wie je ben ik was in joure met de blauwe Golf R en was ook bij de dealer in leeuwarden ben een vriend van guido ...
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 01-10-2011 at 19:57. |
|
|||
|
|||
Mijn zwarte golf 2 g60 syncro op dit moment geschorst.
Ik kan je niet goed voor de geest halen.Op dit moment rijdt ik niet meer met mijn golf 2.Daar je in nederland voor elke auto die je op naam hebt staan,en van na 1987 is wegenbelasting moet betalen.Dus mocht er iemand zijn die nog een orginele golf 2 g60 syncro (3 deurs)zoekt,en de waarde en exclusiviteit ervan kent(auto is niet goedkoop en hoeft niet perse weg).Kan altijd contact met mij opnemen(06-51235991).
|