![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
auw ![]() ![]() ga je nog naar MWM?
|
||||
|
||||
![]() Nee heb genoeg te doen voor school op het moment
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Werk je op Dow? Ikzelf heb een viertal jaren ingeleend gezeten bij Spie, in de tijdelijke voorzieningen. Ik zat toen vast op het contractor-park, en bij uitzondering op tournee over de fabriek. Voor welk werk heb je trouwens de cursus iononiserende straling gedaan? Zit je in de NDO hoek? Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Respect ![]() Ik heb bij DOW gewerkt, ben er weg sinds eind september. Quote:
Ik werk bij ThermPhos en wij maken Fosfor en Fosforderivaten zoals Fosforzouten en Fosforzuren, worden eigenlijk overal in gebruikt, zouten in wasmiddelen en als conserveringsmiddel in de voedselindustrie. Fosforzuren in cola en andere koolzuurhoudende dranken. In de fabriek gebruiken wij radioactieve bronnen als niveau en dichtheidsmetingen en de ertsen die wij gebruiken zijn licht radio-actief, daarom zijn wij gecertificeerd ![]() Ik ben technicus E&I.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay,gaaf! In een ver verleden, toen ik nog bij het inmiddels opgesouppeerde Sicon werkte, heb ik ooit een cursus "stralingshygiëne aan de installatie BS 30" gedaan. Dit was om de permits op de wacht te kunnen regelen tijdens de ombouw van Borssele in 1997. We werkten toen ook elk jaar met Siemens KWU samen bij de splijtstofwisseling (reactordeksel losmaken en weer vastzetten, regelstaven losmaken, vastzetten aan het begin en einde van de splijtstofwisseling.) Vandaar mijn interesse naar je cursus ioniserende straling ![]()
|
||||
|
||||
![]() Splijtstof wisselen is wat anders als een cobalt-60 bronnetje
![]() Vandaag de 270dkm op de Golf gezet, da's 15dkm sinds oktober ![]() Thank god for the TDI ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() FF updaten;
- Golf TDI nu van Niel-S hier op t forum - Audi 80 GTD nu van GJ007 hier op t forum Hoop dat de heren er veel plezier mee hebben, maar dat zit wel goed geloof ik ![]() - Bora TDI al bijna 15000km erbij en dus bijna tijd voor een beurtje ![]() - Binnenkort weer op cursus voor het werk, 4 of 5 stuks achter elkaar ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Updates;
- vorige werkgever failliet verklaard ![]() - binnen een maand weer aan de slag ![]() - Bora opgeruimd en Golf F&I + Corrado gekocht ![]() - Corrado opgeruimd en Toledo op lpg-g3 gekocht ![]() - Toledo te koop gezet ![]() - Golf F&I te koop gezet ![]() - Subaru Impreza Plus op lpg gekocht ![]() - Golf F&I verkocht ![]() - Daihatsu Sirion gekocht ![]() - Koper voor Toledo gezocht ![]() Zo, nu kan niemand meer piepen dat je niet met een VAG op lpg moet rijden ![]() Staan nu 2 full-option nippon wagens die allebei de helft van hun voorganger verbruiken en we zoeken wel weer es een leuk Golfje/Jetta 1 als ik daar tijd en zin in heb ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk.. subaru altijd goed!!
![]() We hebben zelf een legacy sport 2.0d van 2012 op de stoep staan en het rijd heerlijk
|
|
||||
|
||||
![]() Updates:
- Impreza naar Litouwen verkocht ![]() - Sirion bevalt nog prima ![]() - Vaste functie als IV-er ![]() - Octavia 2 op lpg-g3 gekocht ![]() - op 7-7-2014 om 22:37 is onze zoon Léon geboren, pappa en mamma blij ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd met jullie zoon!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik platgeslagen nadat ik de gastank eruit gehaald heb voor een nieuwe bbq van te maken... Quote:
Dank! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus een koper gevonden voor je Toledo, en die toen maar platgeslagen!? ![]() Van harte met jullie ouderschap! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik loop wel over jouw kromme zinnen te mekkeren, maar die van mij mag er ook zijn ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog gefeliciteerd met jullie zoon
![]() ![]() Is het een goede slaper de kleine ?
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nogmaals gefeliciteerd Joram nog een beetje geslapen ?
|
||||
|
||||
![]() Ja gaat goed slaapt zo'n 3,5u door nu en dan ff aan de tiet en weer verder
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Is zo over joh
![]()