![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou als ik jou was toch even paar andere velgen zien te scoren. vind ze niet zo
|
||||
|
||||
![]() Staat zeker op de planning hoor, maar ik vind ze voor de time being prima!
Houd wel van simpel 5 spaak ![]() Eerst even Koni schocks eronder en andere motor erin, mocht ik daarna wat tegen komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoogeveen
Zondag naar Hoogeveen geweest, leuke dag gehad! Leuke dag gehad en weer wat mensen gesproken! Verrassend genoeg foto's van mijn auto gevonden en ook nog 3 rolling shots van onderweg :tu: Hier zie je 'US look' van de achterlichten goed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je de kas nog waar je injectieblok uitkomt?en hoe is die?
|
||||
|
||||
![]() Ja.
Motorkap en deuren hebben roest, diverse krassen en deuken en de accubak is rot ![]() Niet perfect dus |
|
||||
|
||||
![]() originele verlichting en verlaging hebben m goed gedaan. ziet er erg netjes uit.
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's weer!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() stond er netjes bij in hoogeveen, ziet goed uit die achterlichten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]() Quote:
Dankje, vind ze allebei wel mooi ![]() Quote:
Thanks, staat idd leuk! Jij ook een custom inzetstuk in de achterlichten? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee ik heb ze zelf gesoldeerd alleen heb ik als ik op de rem trap gewoon maar 1 blokje wat feller brand zelfde bij het mistlicht.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er 21/5 lampjes in, dus als ik rem gloeien ze alle 3 bij mij op
![]() verder hetzelfde denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jep idd 21/5watt lampjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okee dan houd het op.succes verder met je mk2,ziet er nog knap uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() Zal tegen de tijd een verkooptopic openen voor alle onderdelen die over zijn, zal dan even goede foto's maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer hang je de nz erin?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Loopt allemaal niet zo soepel nog ivm tijd en ruimte, ik doe geen uitspraken meer
![]() Donor staat nog geduldig te wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zijn inmiddels goed en wel op weg
![]() Hier waren we bezig met het andere blok, alles even los halen: ![]() Hier ging het oude blokje eruit. ![]() Nieuw blokje zit er inmiddels in, alsook de brandstoftank, brandstofpomp, complete uitlaat en leidingen. Auto vervolgens zaterdagavond naar huis gesleept. Nu kunnen we verder met de bedrading, wat nog een aardig klusje lijkt. We kwamen wat roest tegen op verschillende plekken, dat gaan we eens lekker behandelen. Er zat aan de binnenkant van het linkerspatbord voor iets roest, bij de hals van de brandstofpomp en onder de parafaan. Voor de rest erg tevreden hoe de auto eruit ziet. Hij is 7 jaar ouder dan de donor maar ziet er 10x beter uit vanonder ![]() Hopen deze week te kunnen starten maar dat is nog maar even de vraag. Als alles goed is en loopt doen we de nieuwe Koni set eronder, komt de schroefset eronder vandaan. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens aan, zal vast een hele verbetering zijn!
![]() Maar zo te horen heeft de jouwe ook nauwelijks roest, net als de mijne, valt niet tegen na zoveel jaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop het, injectie en een 5 bakje erin!
![]() Ja, het valt reuze mee. Paar kleine plekjes, bij de hals van de brandstoftank iets meer maar dat is allemaal goed te behandelen. Blij dat ik het nu tegenkom! Kan niet wachten tot hij weer klaar is, dan even een goede poetsbeurt geven, alle rammeltjes en kraakjes eruit halen en lekker rijden! |
|
|||
|
|||
![]() Mijne had dat ook bij de hals van de brandstoftank, al dat plaatwerk om die opening was weg! Maar hier heeft m'n vader een nieuw stuk in gemaakt, dus is weer strak!
Benieuwd hoe je het verschil gaat vinden tussen carburateur en injectie. ![]()