|
||||
|
||||
Deze dingen zijn altijd vervelend! En maken het inderdaad voor de organisatie erg moeilijk.
|
||||
|
||||
Quote:
als het die zwarte is die je op foto liet zien is absoluut geen R ow edit je hebt over R-line beetje verward met de gti R sorry
Check mijn webwinkel Last edited by Golf-classic : 15-05-2011 at 20:57. |
|
|||
|
|||
idd een duidelijke verhaal wordt er nu gegeven zodat niemand meer over kan zeuren. Gewoon volgend jaar een groter locatie vinden en een topmeeting organiseren waar dus wel tot 1500 auto's in kunnen!
|
||||
|
||||
Quote:
Organiseer zelf eens wat!! Het is makkelijk lekker te zeiken en een meeting af te kraken waar mensen een jaar lang kei hard voor gewerkt hebben! Ik weet wat het in houd zoiets te organiseren en dat is echt niet zo makkelijk als mensen als jij denken.. maar het wel gelijk de grond in trappen omdat het voor jou niet het dagje uit was zoals je geplant had! Ook al viel je dagje uit tegen toon dan wel een beetje Respect voor die mensen die er zo lang mee bezig geweest zijn en hun best gedaan hebben. Ik vind het erg egoistisch om zo te reageren! zo van: Mijn dag was kut dus laten wel lekker alles afkraken.... Hun zijn gewoon overspoelt van Succes en daar hebben hun nooit rekening mee gehouden/Kunnen houden. Veel meetings zitten elk jaar op dat randje en hier ging het er een keer over heen! nou Super toch voor zo een mooi evenement! Dat betekent dat hun er van geleert hebben en er volgend jaar wat mee kunnen doen! En ik mocht er ook nog om 13:00 op en nee ik ken echt niemand van de organisatie! dus geen vriendjes politiek Waarschijnlijk waren er alweer wat mensen vertokken of zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor jullie dikke respect leuk jullie te leren kennen. En ik wacht met smacht op de foto's vooral die met mijn Jetta in de goot.. Haha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ben vandaag ook geweest, inderdaad jammer dat het niet ging zoals verwacht maar ja weinig tegen te doen. Gezellig dagje zo met vrienden en een leuke rit gehad. Maar nu foto's want heb er zelf te weinig gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Ook geweest vandaag, was inderdaad minder als vorig jaar. Maar waarom stonden er eigenlijk geen auto's op het grasveldje waar de prijs uitreiking was? Daar was nog wel ruimte.. (Of hebben daar wel auto's gestaan? was er niet zo vroeg..)
|
|||
|
|||
Ik zal ook maar eens een berichtje achterlaten hier.
Wil ten eerste even kwijt dat de rit erheen super geregeld was ! Hardstikke bedankt hiervoor ! Wel ff een korte vraag, onderweg moest ik VOL in de ankers opeens, en moest uitwijken de vluchtstrook op, terwijl er helemaal niets aan de hand was ? de mk4 voor me vloog ook al de linkerbaan op en ik zag die mk3 voor me wel erg snel dichtbij komen Iemand een idee wat er gaande was vooraan de groep ? 2 uur in de rij staan en te horen krijgen van notabene een andere bezoeker dat het 'vol' was is natuurlijk niet leuk, ik heb hem achter Patrick zijn MK2 aan de zijkant geparkeerd, en toen hoorden we van iemand die aangerend kwam: 'pak snel de auto's er kunnen er nog 16 het terein op !!' En aangezien we zowat voor de ingang geparkeerd hadden .. Dus sorry dat we een beetje van de groep 'weggelopen' zijn Op sommige momenten moest ik toch ff twijfelen of er nu entrance selection was of niet ? Maargoed, dit kan gebeuren, was ook wel een beetje rommelig bij de ingang. Ook heb ik van een maat gehoord dat hij een groepje achterna is gereden en opeens op het terein stond en dus niet had betaald, mss een tip om iemand van ES bij dat hek neer te zetten die de mensen tegenhoud ? Ik heb toch wel respect voor de ES crew, de meeting is niet geheel volgens plan gelopen, maar ze hebben het iig niet gecanceled en hebben het beste ervan proberen te maken, respect ! Opzich was het wel een dikke meet, met veel mooie bakken maar jammergenoeg niet alles kunnen zien (hiermee bedoel ik de wagens die buiten het terein stonden). Op de terugweg ben ik nog in kerkrade wat golfjes tegengekomen (bij Kera daar), heb vrolijk teruggezwaaid, iemand van hier ? Greetz ... Cookiemonster |
|
||||
|
||||
Ondanks dat het misschien wat mis is gelopen..........zie ik aan de foto's dat het nieveau best wel hoog lag, en veel mooie wagens aanwezig waren.
|
|
||||
|
||||
Nou ik zal mijn bericht dan ook nog maar even achterlaten,
De heenreis vanuit elsoo was echt prima geregeld, vond het echt geweldig hoe ronnie en zijn maat het verkeer tegenhielden. De belgische snelwegen vond ik zelf wat minder maar des al niet te min waren we met een leuke groep onderweg. Een rij had iedereen wel verwacht maar zo lang toch echt niet... Zoiets is echt minder vooral als je hoort dat het terrein vol is en je echt de mooiste wagens ziet omdraaien... Wat amando al zei is dat we via de porto ineens hoorden dat er nog een paar bij mochten zijn we maar snel naar de ingang gesneurd en we waren binnen Eens een middagje rondgelopen maar had toch meer van de beruchte meeting gehoord dan dat er werkelijk stond. Zeer vette auto's maar er stonden zelfs geplamuurde jappen tussen... Naja ondanks alles was het toch een leuke dag! Bedankt voor de fijne heenreis allemaal Grts patrick |
|
||||
|
||||
Genoeg gezevert .. even snel wat foto's gedaan. Weinig gemaakt dus hier moeten we het maar mee doen
http://www.flickr.com/photos/392566...57626728312478/
|
|||
|
|||
Vond het een super dagje in het mooie Belgie..........
En ja. EUROSUNDAY is en blijft een top meeting. Overal kan er iets wel eens mis lopen............ |
|
||||
|
||||
Quote:
maar ach het spijt me en trek me opmerking in oke ! en wil ook iedereen en met veel respect van eurosunday bedanken |
|
||||
|
||||
Balen, balen, balen, dat een meeting zo fout kan lopen...
Tijd en energie erin gestoken, veel verwachting, hoop enthousiasme, en dan dit. Mannen (en dames) van EURO SUNDAY laat de moed niet zakken! Vol er tegen aan voor volgend jaar, BIGGER BETTER SUNDAY! Stichting Arnhem DUB INN.
|
|||
|
|||
Quote:
AMEN! |
|
||||
|
||||
Zoo een uurtje geleden terug gekomen van een drukke maar vooral ook erg gezellige dag!
Aangezien mijn gehele mening over de meeting en de organisatie er van al exact hierboven door meerdere is verwoord, ga ik er verder geen woorden aan vuil maken! Jammer dat het zo liep, maar ik zal maar zo zeggen, volgende keer beter, van fouten leer je Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, gezellig geouwehoert, foto's gemaakt en natuurlijk heerlijk opgereden met de groep van Volksforum! (en op de terugweg met de Lupo club) Nogmaals bedankt Ronnie en de groep voor de gezelligheid Vanochtend om half 7 van huis vertrokken richting Limburg waar we werden verwelkomd door een grote groep in Stein. Vanwege de omvang al een mini meeting opzich, en na wat wachten was het tijd om te vertrekken. Onderweg heerlijk gereden, en af en toe werd je dan voorbij geknald door Ronnie in zijn Jetta die dan weer alle zijwegen afzette, echt waar, top geregeld! Jammer genoeg was na veel wachten toch de conclusie dat we niet naar binnen zouden komen, maar vervolgens de auto netjes geparkeerd (door een schijtgootje waarin iedereen vast kwam te zitten ) en vervolgens te voet naar binnen gegaan. Toen we op het punt stonden om te vertrekken kwamen we nog de Lupo club tegen, en daarmee zijn we onder leiding van Reinoud in de kever een geweldig stuk binnendoor gereden richting nederland. Maar oke genoeg geouwehoer, uiteindelijk wil iedereen toch ook graag wat beeldmateriaal! De rest van mijn foto's zijn uiteraard hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/svenhe...57626728599890/
|
||||
|
||||
Er is al genoeg gezegt over deze meeting...
Wij van DD zeggen...volgend jaar beter. De rest http://www.mijnalbum.nl/Album=VFUKHEYY |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gelukkig niet geweest, maar als ik het zo
lees is er toch niet zo heel veel mis gegaan? Als de organisatie tijdig de ellenlange wachtrij had geinformeerd, waren er vast minder irritaties |
|
||||
|
||||
Dan zou ik nog een keer lezen .. terrein op het laatste moment niet meer beschikbaar > maar 400 (?) plaatsen voor een auto of 1200 (?), politie voor de deur die de entranceselectie om zeep hielp.. nou dan is het een kettingreactie dat het hele festijn in het water valt, zeker met het weer van gisteren
Ondanks alles vond ik dat het nog een dikke prima verdient, zie er nog is wat van te maken met als zich dit voordoet..