|
||||
|
||||
Ik denk dat het zo hoort die bedragen :s
voor een weekendje vindt ik het prima, maar voor een dag vind ik het redelijk asociaal. Maar voor het geld vind ik wel dat je fatsoenlijke gratis wc etc mag verwachten, wat bij sommige meetings EBI etc gewoon nog geld kost |
|
|||
|
|||
Mwa ik snap wel dat ze dit bedrag vragen
ga eens een dagje spa huren of walibi of een ander evenement terrein dure hobby heb de spulllen al klaar staan (tent 4x8 een koelkast een bbq en setje stoelen) lekker chillen dus als er niks aan is vermaken we ons wel bij de tent en de koelkast
|
||||
|
||||
Ach, als ik hoor dat hot-rod met de drag racer aanwezig is en vanuit Belgie de gebr. Bros
aanwezig zijn met wat drag race kevers, denk ik niet dat je je hoeft te vervelen...
|
|||
|
|||
ik ga nog wel ff kijken,,sprintje trekken misschien trap gewoon al me maten in een golf 1 caddy,,,dus wij komen met 1 oranje 1,8 16v webers is al 2?3 jr niet meer van stal geweest .1 caddy bierwagen en de daily met 1,8 16v ,en lub dacht ik ook met zn rooie 1 en de type 4 v5 voor het proviand ,als daar nog plek voor is ,beetje autos kijken ,,en,banden op roken als ik geen 2 uur in de rij voor de sprint hoef te staan,,,,
|
||||
|
||||
Quote:
Oja komt dat spul ook die kant op? dan zou je bijna zeggen dat het wel een tof evenement wordt |
|
||||
|
||||
Is dat sprinten op een smalle weg langs een sloot ?
Heb dat wel ooit ergens gezien weet alleen niet of dat in walibi was |
|
|||
|
|||
woeii geweldig al die reacties van mensen:P
Ik kom zaterdag wel even langs om te kijken. neem me neef ook mee met zijn golfje mk2 1.6:P zelf kom ik met mijn Caddy mk1 1.6 D meisjes mee en lekker een dagje rondslenteren en foto's maken van alle vwtjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Budel :P zou alleen bij walibi niet weten waar ze dat dachten te gaan doen. |
|
||||
|
||||
Hmm nee, daar was ik vorige week nog ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was vroeger idd wel zo, is inmiddels al wel zon 8 jaar terug dat ik er was en was toen nog automaxx summer edition, weet niet als dit nu nog datzelfde weggetje is. |
|
||||
|
||||
Het terein is wel iets aangepast maar om nu te zeggen goh dat is een breed lang stuk.
Als het maar geen sprintjes zijn waar maar 1 iemand aan mee doet en dan na 150m in de remmen moet ivm remweg .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb op EBI een tijd met Henk (hot-rod) staan praten, hij vertelde me dat het volgende evenement waar hij de kever uit zou laten VW Fest was... Van de gebr.Bros heb ik volgens mij op de keversite zien staan.
|
|||
|
|||
Quote:
was in walibi Peter , toen nog sixflags . bij de GTI club toen ..dacht het jaar na Drachten (2000) |
|
||||
|
||||
Ah kijk... ik heb daar in 1999 info ingewonnen voor de GCH om daar de int.meeting te houden (was toen te duur)
daar wilden ze idd een sprintbaantje maken |
|
|||
|
|||
kan wel kloppen , ben er toen ook nog geweest , mischien in een donker hoekje nog wel foto's ergens
*edit* was in 2002 , net even in de garage wezen kijken Last edited by Alberto : 06-07-2011 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
was dat niet VW Euro op walibier/zesvlaggen/vlevohof of hoe het toen werd genoemd? |
|
|||
|
|||
Quote:
jij kon ook nog wel eens gelijk hebben bugs ... daar was het |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Deze kwam ik wel tegen in ons archief........ik weet niet of je deze weg bedoeld peter.......
|
||||
|
||||
mochten er nog mensen naar toe willen ik heb hier nog 4 weekeind kaarten liggen compleet, want wij kunnen met de club niet aanwezig zijn. stuur maar een Pbtje
|