|
|||
|
|||
Quote:
Dankjewel Johan..... was erg gezellig vandaag! en bedankt nog voor de Cola wat een apparaat had je bij je zeg!! durf het bijna niet te vragen............ maarrrrrr.......hij moet nog ingereden worden toch........ Mutte binnenkort maar eens ff een bakkie doen of niet Last edited by HannoverEdition : 01-05-2011 at 22:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Wytze ook wel weer wat ''ideeën'' opgedaan met de achterste rooie Rallye op bovenstaande foto vandaag ..... mutte mar eens even bij Klaas op de kofje tink... Quote:
Was gezellig weer ff vandaag! Maar deze ''roetboot'' stond er ook weer mooi/netjes bij hoor op de ''andere special parking'' Last edited by HannoverEdition : 01-05-2011 at 23:04. |
|
||||
|
||||
zit nog niet zo lang hier op t forum, weet ook niet hoe ik hier foto's moet posten..
voor de hyves gebruikers: http://markautofotografie.hyves.nl/ voor flickr: www.flickr.com/photos/markzweers/ (deze zal het uploaden langer duren ivm met upload limiet )
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk dat je er was vandaag Mark! zal zo even snel je foto's bekijken en hoe je foto's moet uploaden op dit forum staat HIER |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zit nog vol adrenaline haha dus ''knip&plak'' wel ff een paar beauty's... Moooi fotowerk weer Last edited by HannoverEdition : 01-05-2011 at 23:27. |
|
||||
|
||||
Dankjewel Johan..... was erg gezellig vandaag! en bedankt nog voor de Cola
wat een apparaat had je bij je zeg!! durf het bijna niet te vragen............ maarrrrrr.......hij moet nog ingereden worden toch........ Mutte binnenkort maar eens ff een bakkie doen of niet ja dat is altijd goed en gaan we even en blokje om met de R en dat word een feestje haha |
|
|||
|
|||
Leuk dagje, goed georganiseerd en mooie opkomst aan specials zoals al gezegd ! ;-)
en natuurlijk weer wat meer mensen leren kennen ! Thnx DoriDaan voor de passagiersseat :-)
|
||||
|
||||
Guido en Wenny,
Nogmaals super bedankt voor jullie gastvrijheid en de gezelligheid! Ik vond het een super leuk weekend! Ook heel leuk een gratis T-shirt en geen entree, dat is in deze tijd al uniek genoeg voor een meeting. Je kunt gewoon aan alles merken dat jullie je met hart en ziel in hebben gezet voor deze meet en kosten noch moeite gespaard hebben. Ik ben blij dat ik erbij was en dat ik ook financieel mijn steentje heb mogen bijdragen, want dat was echt de moeite waard! Ik zeg op naar de volgende keer! Groetjes Ruud
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de mooie foto Wenny Guido,tuurlijk was ik uit de auto. Ik zit er niet de hele dag in Beetje beweging is goed he @Ruud, Ruud, leuk om je ook eens gesproken te hebben. het viel wel mee toch Last edited by Domi : 02-05-2011 at 13:39. |
|
|||
|
|||
nog een kleine selectie van mijn zijde....
sommige mensen waren er niet bij weg te slaan..... maar gelukkig had Richard Tjoelker genoeg servetjes mee om de mondhoeken mee af te vegen..... genoeg bezoekers De kids (en hun pappa's ) vermaakten zich ook PRIMA Beregezellig! ik ben nog aan het nagenieten van gister...... ik/wij heb/hebben een FANTASTISCHE DAG gehad mochten mensen een foto op GROOT formaat willen hebben,stuur dan even een PM met je mailadres dan stuur ik de foto op groot formaat Last edited by HannoverEdition : 02-05-2011 at 17:38. |
|
||||
|
||||
Zag ik Domi zaterdag nog voor leeuwarden,ik reed in een t 6 nog met mijn duim om hoog een mooie mk 1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel graag gedaan Ruud. En jij ook bedankt natuurlijk. Het was heel gezellig en dit alles is zeker voor herhaling vatbaar! Groeten, Guido en Wenny Wat een prachtfoto Mark, dankjewel! Last edited by wav2006 : 02-05-2011 at 18:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop voor je dat je temperatuurmeter stuk is
|
|||
|
|||
Quote:
Dat staat Johan. Dan kom ik ook ff in mijn Golf ''R'' |
|
|||
|
|||
Quote:
Je had het er maar druk mee Mark..... even een ''rolling shot'' van jezelf |
|
||||
|
||||
Dat word weer leuk op de linker baan super man.
even een rondje friesland, heb er nu al zin in. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha tjah, je moet wat voor een mooie plaat over hebben toch.. zal zien of ik het resultaat van die rare houding hier posten kan.. zit overal al op mn upload limtiet en moet er nog een goede 80 foto's met jullie delen..
|
||||
|
||||
ik was met de country maar volgend jaar zeker met de rallye
geslaagde meeting jongens.. stond zeer leuk spul bij!! op naar volgend jaar! |
|
||||
|
||||
hier het resultaat.. sorry guys, maar kan niet alles uploaden.. mocht jouw auto er wel hebben gestaan maar nog geen foto van hebben gezien.. stuur me dan even een berichtje hier met je kenteken, kijk ik even of ik er foto's van heb..