|
||||
|
||||
Chris, complimenten
In vergelijk met de compleet originele bak als ie was toen je em kocht is het nu echt een ubergeile cabbie!! Toppertje!!
|
||||
|
||||
your welkome , tot zo ;-)
|
|
||||
|
||||
Plezier daar en complimenten!
|
|
|||
|
|||
Supeerrrr!!
|
|
||||
|
||||
Supermooie kar Chris...................1 klein opmerkinkje: is een Corrado voorspioler misschien iets ??? vind hem een beetje hoog staan van het asfalt tot de onderkant bumpert !!!!
Enjoy your stay at the see !!!! Grtz.................. LRR
|
||||
|
||||
te gek! veel plezier in w-see!!
over die onderspoiler, ik zou voor de G3 vr6 lip gaan
|
||||
|
||||
superrrrr
|
||||
|
||||
damn die chris rijd daar lekker met zijn cabby cruisend naar de see toe...hmmm
die jonge doet het niet slecht! |
|
||||
|
||||
Saah, nu al terug?
|
|
||||
|
||||
Quote:
IDD, kort bezoekje, chris! Wel mooi gehad met die supercabby?
|
|||
|
|||
Nice!
Mocht je nog naafkapjes zoeken:ebay.de
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 07-05-2005 at 22:31. |
|
||||
|
||||
-- kuch kuch , veegt het stof van dit topic --
Vriend van me heeft een nieuwe D SLR camera. Zondag daarmee even buiten wezen spelen. Helaas me auto niet gepoetst :o Leuke foto's gemaakt, kon hij meteen wat dingen uitproberen met zijn camera, dus dat gaat nog een keer herhaald worden als ik mijn auto wel gepoetst heb. Foto is niet super bijzonder, maar vind toch wel dat mijn auto er best netjes bij staat zo
|
||||
|
||||
Dat staat ie zeker! Ziet er weer goed uit kerel.
|
||||
|
||||
Zo, na lange tijd weer even een update:
Cabrio is donderdag goedgekeurd voor de APK, zonder enige aanmerking Plannen voor deze winter zijn: - bedrading motorruimte uitzoeken. Onder andere de koudstart in orde maken. En nog wat snoeien, er loopt een dubieuze kabelboom, eens uitzoeken waar die vandaan komt - ampere/oliedruk/temp. meter inbouwen in middenconsole, die ik nog steeds bij Melvin op moet halen - naafdopjes en centreerringen regelen voor de Tramont's - condensator uit de kofferbak slopen, dat ding trekt de accu wel erg snel leeg - kofferbak / sub kist bekleden Oftewel, ik hoef me weer niet te vervelen deze winter.
|
||||
|
||||
olie koeler erop bakken......
|
|
||||
|
||||
Mijne cabrio moest donderdag toevallig ook ook uiteraard zonder probs
Suc6 verder met je cabrio, die tramontjes staan er echt top onder! |