|
||||
|
||||
Zitten die wielen er al op of nog niet??
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Nope!! Het zit niet mee, 1 wiel liep leeg d.m.v. van een gaatje in het binnenbed!! Nog noooooit gezien en gehad in mijn wielenhistorie, maar goed hij is nu gepuntlast op dat punt. Morgen komt de band er weer op en dan ga ik de zeepsoppen-test weer doen en als het dan nog niet verholpen is donder ik ze op MP! Nogmaals nog nooooooooit meegemaakt dit! Zo moest het even kwijt!! Oja...... is het wel verholpen gaan ze er morgen onder!
|
||||
|
||||
Mooi k*t dus, maar goed als die nu gelast is dan zal het wel goed zijn. Tenminste dat hoop ik voor je dan.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Ga er wel vanuit Ronnie, maar dat is af te wachten! Ik hoop het wel natuurlijk!
|
|||
|
|||
Nou he he!!! Eindelijk die k*twielen eronder!
Naafkapjes komen nog, en links voor moet hij een stukje omhoog omdat hij een beetje ongelijk staat! :tu: En dus iedere keer een beetje schaaf (maar niet heel erg!) Maar goed dat kan volgende week ook wel een keer! Heb foto's gemaakt maar geen mooie maar toch!! Foto's voor de mensen: Zijn misschien te groot voor sommige maar goed, d'r kunnen altijd nog andere onder!
|
||||
|
||||
Ik zeg VET Salih!!!
|
||||
|
||||
En ik zeg SUPER vet!!
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx Nigel Nu nog even naafkapjes regelen, en dan klaar!
|
|||
|
|||
Quote:
thnx man!
|
|||
|
|||
Goed bezig, ziet er lekker uit !
|
|
||||
|
||||
Geslaagd......
Mooie combinatie zo, en breedte maten zijn ook perfect zo te zien. Niet te groot joh......20" past zelf nog makkelijk. Last edited by henkwassenaar : 25-05-2011 at 19:15. |
|
|||
|
|||
Mooi! Komt er nog een US nummerplaat aan de voorkant?
Vind 't trouwens wel apart dat de klinken niet zijn mee gespoten.
|
|||
|
|||
@ Boss : Tsja zo kun je het ook bekijken , maar de vrouw zeurt nu al dat hij iets aanloopt!!
@ Jan : Thnx man, en ik doe mijn best! @ Henk : Thnx kerel, 20'' wilde ik eerst maar dat wordt me net wat te groot denk ik! Dus heb het maar bij 19'' gehouden! @ Erwin : Thx kerel, en ja.... VW he! Veel luxe opties zit er op maar die grepen vergeten ze dan weer te spuiten!
|
||||
|
||||
Heel vet echt te gek,
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
thnx Ronnie!!
|
||||
|
||||
NICE mss achter nog spacertje van 5cm
|
|
||||
|
||||
Quote:
Past wel hoor zonder aanschafen, en gewoon op schroefset. 20" RS4 8,5j et45 rondom met 15mm en 20mm adapters. (225-30-20) |
|
|||
|
|||
@ boravariant1976 : thnx man! Maar die spacertje komt niet maar dat wist je waarschijnlijk al!
@ Henk: Ja had die al gezien, staat zeker dik. Helaas zijn er maar weinig wielen in 20'' die mooi zijn! Dit zijn dus de mooiere!
|
|||
|
|||
[/QUOTE] ik zou voor bovenstaande set gaan . denk dat dat een stukje beter staat .. |