Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 26-02-2005, 10:43
Melvin Melvin is offline

zit niet te zeuren, maar wil niet zeggen dat ik ineens maar alles aan me auto kan laten doen omdat er toevallig genoeg geld voor op me rekening staat...
Reply With Quote
Old 26-02-2005, 12:25
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Nee, maar dat geld voor iedereen lijkt me, zo niet, dan ga je waarschijnlijk een Porsche ofzo tunen en er mee op circuit rijden als hobby...

ps. heb aan mijn auto's tot nu toe alleen 2x een APK laten doen(omdat je dit natuurlijk niet zelf kunt doen), rest doe ik altijd zelf..!(hoofdremcilinder, wielremcilinders, ontluchten, distributieriem, kleppenstellen, nokkenassen wisselen, koppen omzetten e.d. Daarnaast wat klooien met schroefsetjes enzo, motorfietscarb's toen enzo.) Daarom heb ik in het begin ook gekozen voor een mooie simpele oude VW, 1300 sleeptuimelaartje... Dus laten doen hoeft voor mij zowieso niet zo, mits ik mezelf er niet mee zou vertrouwen, of ik denk de kennis of het gereedschap er niet voor te hebben.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 27-02-2005, 11:40
Waldorf's Avatar
Waldorf Waldorf is offline
Banned

Quote:
Originally Posted by Tommy
wat zal dit een leermoment zijn voor onze "ouderling"..

inderdaad, maar heb wel gemerkt dat de dingen die ik wil weten pas halverwege de topic naar buiten komen.
please continue...
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 12:18
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Quote:
Originally Posted by MellyVille
zit niet te zeuren, maar wil niet zeggen dat ik ineens maar alles aan me auto kan laten doen omdat er toevallig genoeg geld voor op me rekening staat...

Ik snap je niet echt eigenlijk, je komt een beetje erg gefocked over, chill gewoon.

Het gaat er toch uiteindelijk om wat je ervoor over hebt, de keuzes die je maakt met wat je met t geld gaat doen.

En ALLES aan je auto laten doen??? Tis toch een hobby en dat moet t natuurlijk ook blijven, tenzij je op water en brood wilt leven.
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 12:43
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Als ik een topic open dat ik een w12 in me golfje 2 wil frotten...en op het forum vraag naar ervaringen....dan doe ik dat lekker.
Dat het waarschijnlijk nooit word uitgevoerd ...tsja dat doet er neit aan af dat je mensen aan het denken zet.

Ik vind de topics waarin mensen dromen over wat ze graag met hun autootje zouden doen als ze het geld wel zouden hebben mooier dan de topics met mensen die wel geld hebben en het uitvoeren.

waarom?

de topics met daarin de dromen en de idieen die eruit voort komen zijn gewoonweg eerlijker van smaak en leuker om te lezen.

voorbeeld; topic van edward over de inbouw van zijn nieuwe g60 blok.....leuk en informatief

voorbeeld2: topic van rene die weer de zoveelste twijfel topic opent en niet meer weet wat ie wil ....geweldig en karakteristiek

En kvind het van tommy al helemaal geweldig...hij wil golf 2...en blijft lekker kutten met jetta`s...

Ik zie die topics hetzelfde als de auto`s waaraan gewerkt word.

project auto die klaar is word meestal verkocht omdat de eigenaar liever knuttseld aan zijn auto dan er niks aadoet.

als iedereen die hier op het forum zit zijn auto zou hebben zoals die wilt dan was dit forum gewoonweg dood.

dus hulde aan de twijfel en droom topics
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 20:52
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
als iedereen die hier op het forum zit zijn auto zou hebben zoals die wilt dan was dit forum gewoonweg dood.

Nee hoor, dan zou iedereen Stijn heten...
Old 28-02-2005, 21:23
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Als ik een topic open dat ik een w12 in me golfje 2 wil frotten...en op het forum vraag naar ervaringen....dan doe ik dat lekker.
Dat het waarschijnlijk nooit word uitgevoerd ...tsja dat doet er neit aan af dat je mensen aan het denken zet.

Ik vind de topics waarin mensen dromen over wat ze graag met hun autootje zouden doen als ze het geld wel zouden hebben mooier dan de topics met mensen die wel geld hebben en het uitvoeren.

waarom?

de topics met daarin de dromen en de idieen die eruit voort komen zijn gewoonweg eerlijker van smaak en leuker om te lezen.

Ik zie die topics hetzelfde als de auto`s waaraan gewerkt word.

project auto die klaar is word meestal verkocht omdat de eigenaar liever knuttseld aan zijn auto dan er niks aadoet.

dus hulde aan de twijfel en droom topics

Helemaal mee eens! AMEN!

Quote:
Originally Posted by Koen is sleeping
Nee hoor, dan zou iedereen Stijn heten...

LOL :biggrin: En zou hij gewoon een ander project erbij nemen, omdat zijn andere auto(s) naar zijn zin zijn!!!

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
Old 28-02-2005, 21:39
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
LOL :biggrin: En zou hij gewoon een ander project erbij nemen, omdat zijn andere auto(s) naar zijn zin zijn!!!

1 ander project? 3! Minstens!
Old 28-02-2005, 22:10
froggy's Avatar
froggy froggy is offline
VW Addict

als iedereen een beetje droomt dan blijft het forum idd een leuke plek om ideeen op te doen of gewoon info voor iets dat je in de verre toekomst ooit nog eens zou wille doen.

Posting Rules