|
|||
|
|||
Quote:
is zaterdag kerel ! Kom je maar even in de witte ... Verwacht jou als westreender wel even en anders heb ik nog wel een auto voor je . Last edited by Alberto : 05-04-2011 at 08:55. |
|
||||
|
||||
Ja ga tuurlijk wel even.
|
|||
|
|||
Quote:
auto gek 1 klasse . Mag daar ook niet ontbreken . Zijn er ook crew leden van volksforum aanwezig ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk dit mag ik niet missen thuiswedstrijd veel bekenden en Marcel ken ik natuurlijk nog van de lagere school
|
||||
|
||||
Al een exacte locatie en tijd bekend Alberto?
|
|||
|
|||
krijg je als je een mail hebt gestuurd naar ... info@marcelsmit.nukan nog steeds
hij zou nog een mail naar iedereen doen . Hoe wat waar en waneer . Weet wel dat het wel leuk word . Gok dat het ergens in de middag zal zijn . Info komt zo dra ik of Dikkie het weet ! Last edited by Alberto : 05-04-2011 at 21:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok,ik heb (ook) nog geen mail ontvangen en het is zaterdag al vandaar , maar we wachten nog even af
|
|||
|
|||
Mensen die een mail gestuurd hebben zullen nu een mail van Marcel hebben gekregen
Quote:
Ook al is het niet jou smaak muziek , kom dan om je merk auto hoog te houden Begreep dat er geen Volksforum crew aanwezig is , anders hadden we wat leuks kunnen regelen met het VF logo tot zaterdag Last edited by Alberto : 06-04-2011 at 22:25. |
|
||||
|
||||
heb net met marcel gesproken, 14.45 moet iedereen bij de centrale zijn in burgum. of is het nou noord burgum zoals alberto al zegt, marcel zou iedereen nog een mail terug doen. maar als je geen mail terug krijgt kom dan aub alsnog naar de centrale.http://www.electrabel.nl/Over-Elect...ergum%20NL.ashx gr dikkie
|
|
|||
|
|||
Koumarwei 2 Bergum
klopt wel Dikkie , hemels breed is het maar een klein stukje van de Manege af in Bergum de meesten uit de regio weten wel waar de centrale is Komt alllen , ook al is het jou smaak van muziek niet |
|
|||
|
|||
morgen is het zo ver mensen
uniek gebeuren . Zal niet snel voor 2e keer gebeuren . Mis het niet |
|
||||
|
||||
Heb zelfs al gehoord dat er mensen vanuit de achterhoek deze kan t op komen morgen
|
|||
|
|||
Quote:
ja en hoor dat die eerst jou hok gaan plunderen ... Super . Ik . Dikkie . En nog 2 liefhebbers moeten morgen ochtend al aan de slag heb er zin in |
|
||||
|
||||
nou tot morgen
|
|
||||
|
||||
zooo, papieren zijn voor elkaar, eerst leek het er op, dat onze visa nie goed waren, maar bij hoge uitzondering mochten we door . Morgen ochtend proberen we de boot van 11 uur bij Zwolle te halen, dan zijn we als alles mee zit, bij tijds over oant moan
|
|||
|
|||
dit gaat leuk worden
Goeie reis Opper |
|
||||
|
||||
zo weer thuis was wel een redelijke opkomst maar als je weer wat voor mooi spul hier in friesland rondrijd viel het mij iets tegen, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad dat we langs zijn geweest, we wachten de clip af!!
|
|
||||
|
||||
Zo! Net terug van het gebeuren , was wel gezellig ! mooie opkomst , en die truck is echt supermooi!
Mooi stukje muziek Marcel ,vooral het nummer over het ikea kastje , zoooooo herkenbaar En bedank je dochtertje nog maar even voor het optreden ,geweldig ! Maar waar was de rest van alle friese forummers eigenlijk ? We misten wel een aantal uit de buurt ,jammer !
|
||||
|
||||
Ik mistte heel veel forummers.