|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit Bien , hebbie al foto's met de doppen?
btw; waar heb je de bumpers vandaan? Zoek nog een paar goeie voor de vari. |
|
||||
|
||||
Quote:
Super Affie Geil...................ies Djergmen Rene !!!!!! Dat most doe tog waitn !!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
Hier ben ik!!
@fredje; nog geen foto's met mij en de notch, wie weet houden de notch en ik in de zomer wel een water gevecht en is er een camera in de buurt.... @peppie; doppen paste niet..... zucht. Voor 143 euro verwacht je dat de doppen zouden passen maar helaas. Dus doppen gaan niet door, ik ga voor andere wielen maar moet ff wachten met kopen, heb gisteren een huis gekocht.... De voorbumper heb ik bij the hanz gekocht, de achter bumper met rozetten bij clemens.... Ben er HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij mee! Bumpers staan super! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Sabine_Bug] heb gisteren een huis gekocht....
I ken dat probleem.... Veel wensen, weinig ping... zucht :frown: |
|
||||
|
||||
Ja precies.. misschien gaat de kever eruit zodat ik meer ping heb voor de notch.....
Notch blijft, koste wat het kost. Maar eerst maar eens kijken hoe de kever rijdt met de 1600, misschien hou ik hem dan ook wel.. Geen idee. |
|
||||
|
||||
Woon nu in een flatje, dus de vari staat buiten op straat Nog ff wat dingen voor mijn huis kopen en dan op zoek naar een klushokkie.
Vari komt ff op 2e plaats..... |
|
||||
|
||||
Ja dat is logisch! Gelukkig staat de notch in de schuur en kan die daar ook nog ff blijven, volgend jaar kan hij hopelijk bij bob zijn ouders in de schuur, bob gaat weer fulltime met de jetta rijden en heeft de golf te koop staan, dus de schuur van de slet komt vrij. Prioriteiten moet je helaas stellen in het leven, ik ken het.
|
|
||||
|
||||
Quote:
FF lekker offtopic .. vertel dr eens wat meer over . Wat waar en wanneer ? Met wie en hoe ziet het eruit . Grote stap in deze roerige tijden ( economisch gezien ) .. gefeli |
|
||||
|
||||
Quote:
TNX! Meer details en foto's volgens nog gert! Moet eerst nog even de puntjes op de i zetten..... Maar het is voor 99% al zeker.... :biggrin: W8 er al een jaartje of 3 op om het ouderlijk huis te verlaten...... |
|
||||
|
||||
Je ouders al een jaar of 20
Zie Bob nu al met een schortje en een stoffer in jullie huis rondbanjeren en kijkend wat er nu weer uit de kast komt .. Wanneer ga je tekenen ? |
|
||||
|
||||
Volgende dinsdag hoop ik alles rond te hebben...
Bob met schort en stoffer? D8 het niet! :p :p (sorry bob) |
|
||||
|
||||
Ow wie huur je dan in voor te stoffen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
21½ om precies te zijn... hehe, je kent ze goed, offuh, ik bedoel, je kent mij goed... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn moeder wil een sleutel, die zal dus wel schoonmaken als ik werken ben, en ik vraag er niet eens om! Ben ik ff blij met een smetvrees moeder! :p (ben er zelf niet te lui voor hoor.....) |
|
||||
|
||||
Nou succes hoor Bien! Misschien willen anderen ook wel helpen met schoonmaken
Last edited by danielle : 23-03-2005 at 14:58. |
|
||||
|
||||
Spank you!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die willen alleen Bien .. vuilig maken Spannende tijden dus |
|
||||
|
||||
Maar je baan is dus weer oké nu je een huisje koopt? Veel geluk met de auto's en huis... Bob weer 1 auto en jij 3...hmmm en huis...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat wil ik altijd zelf doen, ben heel nauwkeurig wat dat betreft, alles moet goed staan enzo, niks mag scheef hangen, je kent dat wel..... |
|
||||
|
||||
Nee .. heb geen aantoonbare dwangneuroses .. vertel
|