|
||||
|
||||
ik heb er zin in...!
|
|||
|
|||
Ik kom ook wel even kijken, al is het alleen maar omdat er een snackkar bij is
@ monark, moet ik de sperciebeantsje frau ek ff meinimme? |
|
|||
|
|||
aanmelden kan nog steeds voor ronde 2
Mensen die op reserve staan , die niet aan de beurt komen of hun auto nog niet klaar is Kunnen met Lammert op 19 maart zelf een afspraak maken voor het zelfde geld . |
|
|||
|
|||
zaterdag iw het al zo ver ... Aanmelden oor ronde 2 kan trouwens ook nog steeds
|
|
|||
|
|||
ik heb 2 afzeggers ! .... Iemand die op de plek van Pieter wil ?
En nog een reserve plek die vrij komt ... 2e ronde is geen animo voor dus opgave is hierbij gesloten Last edited by Alberto : 17-03-2011 at 19:46. |
|
||||
|
||||
IK moest afzeggen vanwege een kortsluiting in de auto die ik niet kan vinden.
voor de 2e ronde wil ik wel graag? als dat doorgaat. ik kom zaterdag zowiezo om dan een afspraak te maken als dat nog kan. gr pieter.
|
||||
|
||||
Quote:
door jou schuld zijn we zo vroeg dit jaar met uitlijnen en dan heb ik de troep nog niet voorelkaar vorig jaar was het half mei gr pieter.
|
|||
|
|||
2e ronde doe ik niet . Want heb al weer een afzegger
nu dus 2 reserve plekken vrij en om half 10 nog een plek dus pak je kans . |
|
||||
|
||||
Quote:
dan wil graag mijn eigen plekje terug als het kan de storing is opgelost,de vakman is even langsgeweest en hij loopt weer als een tiet . moet ik je nog bellen alberto of is dit voldoende. ik .ben er de hele dag zoet mee geweest en dacht dit red ik nooit meer en wou niet op het laatste moment afzeggen sorry voor de onnodige opschudding gr pieter.
|
|||
|
|||
ik ben zo blij als een spin Pieter
mooi dat hij weer doet . Wat was er nou aan de hand ? |
|
||||
|
||||
er zat kortsluiting in het hemellampje,dat was nou net dat plekje waar ik niet had gekeken.
maar inmiddels had ik de halve auto alweer afgebroken om het probleem te zoeken dus vanmiddag maar weer opbouwen,anders kom ik met een halve auto
|
|||
|
|||
mooi man .
Heb nu wel nog steeda 2 reserve plekjes over niemand die 30 euro korting wil ? |
|
||||
|
||||
Hoi heb gister de lupo afgemaakt, dus de nieuwe schokbrekers en veren zitten eronder, de bus zit het raam weer in dus met 2 auto's die kant maar op!
|
||||
|
||||
BDW welke tijden zijn nog vrij dan alberto?
|
|||
|
|||
reserve tijden Jan willem
eind van de dag zeg maar |
|
|||
|
|||
ik had je nog gebeld alberto,maar helaas geen gehoor?
dan maar hier de vraag stellen Morgen pin of contant? en zijn de tijden hetzelfde gebleven? |
|
|||
|
|||
1 bekeuring van 180 euro is genoeg ...
Contant graag . |
|
|||
|
|||
1 ikke zelf leger golf 8:30
2 Pieter Golf 2 (monark) 9:30 3 Jan willem (jeewee) T3 10:30 4 vrouw jeewee Lupo3L 11:30 pauze ........Jens Audi 80 5 Molle golf 2 (edition bleu ) 13:00 6 Guido golf 2 (Hannoveredition) 14:00 7 Bas , daly (oakgreen20vt) 15:00 8 split52 ( jetta 2) 16:00 reservebank André A6 avant graag half uur voor de tijd aanwezig , oant moarn |
|
||||
|
||||
Heeft Lammert de koffie al bruin??
|
|||
|
|||
Lammert is druk met de leger golf .
Ik ga de koffie pot vullen zo nu en dan ... |