|
|||
|
|||
Quote:
komt goed ga erg laag zonder air |
|
||||
|
||||
Net ten horen gekregen dat onze zuider buren met de bekende dikke tt's en zijn maatjes ook weer deze kant op komen.....
het begint weer te kriebelen...
|
||||
|
||||
Wel een beetje beter weer bestellen als afgelopen jaar
|
|||
|
|||
Da's was een partij ellende ja
|
||||
|
||||
Hoop hem ook op tijd klaar te hebben
|
|
||||
|
||||
Quote:
vanavond vergadering gehad.... toen kwam je naam nog weer even voorbij... we hadden het over hoe het vroeger begon..... dus opschieten....
|
||||
|
||||
morgen weten we meer
maar ben dus nog steed berucht en beroemd ben er zoiezo hoop weer eens met de einzer........ Last edited by einzer : 01-08-2011 at 22:25. |
|
||||
|
||||
Zou wel gaaf zijn Lex !!!!
|
||||
|
||||
Doe mijn best hans, tussen de verbouwing en verhuizing door, ff tijdelijk andere motor gemonteerd om na 2,5 jaar weer eens de weg op te kunnen.
Last edited by einzer : 02-08-2011 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je dat 1 keer bent Alex dan ben je dat niet zo maar weer kwijt hoor
|
|||
|
|||
ik kom ook alex,dus jouw 1 staat der niet alleen ,rijmt ook nog,,dr zitten zelfs onderdelen van je aan,,,,maar anders kom ik ook met iets nieuws,,,,,,als het allemaal lukt,,,
|
||||
|
||||
@ LRR hmm ja blijkt wel weer hahaha.
@ carbreaker, denk een paar stoelen. Vanavond nog even aan het tobben geweest na wat benzine lekkage carbarateurs er weer af gehad schoongemaakt en wat blijkt stationair sproeiers niet aanwezig, toen nog wat ontstekingswisselingen en hij liep, vrij standaard motor 16v met 40er webers, nu alleen nog olielekkage oplossen en een apk, dan ben ik er klaar voor. En daarna maar snel eens aan mijn eigen motor beginnen. |
|
||||
|
||||
vorig jaar moeten missen, dit jaar zijn we er weer bij
|
|
||||
|
||||
We konden niet kiezen hoe die zou worden dit jaar dus maar een lucht en een watergekoelde flyer gemaakt...... kun je zelf kiezen....
|
||||
|
||||
Ga ook stinkend m'n best doen om de GTI in de vakantie APK-waardig te krijgen zodat ik Watercooled en deze megashow nog kan bezoeken dit jaar.....
|
||||
|
||||
ook zeker aanwezig ! zijn er dit jaar weer de zelfde categorieen in de show en shine ?
of zijn ze uitgebreid ?
|
||||
|
||||
Avond er voor m'n verjaardagsfeestje, maar ben d'r zeker bij
|
|||
|
|||
Quote:
o jee ....meen je |