|
||||
|
||||
Speciaal is die wel.
Maar hij moet rood zijn met 4 wielaandrijving en rechthoekige koplampen. Net zoiets wat ik heb alleen sneller. |
|
|||
|
|||
Ik kom met deze:
En deze Kom maar op met dat mooie weer! ik heb dr zin in |
|
||||
|
||||
Zo, beetje geveegt..
Hou het fair en ontopic please Last edited by VeeDubber : 11-02-2011 at 12:09. |
|
||||
|
||||
peter bedankt voor het vegen
en we gaan voor een super meet, die voor alle golfjes mkII in een speciale edition uitvoering geleverd zijn. het word vast en zeker een gezellige dag. gr pieter.
|
|||
|
|||
Quote:
Weer gevonden dus Peet.... Thanks Peter En uiteraard zullen we het ''gezellige'' Houden hier Quote:
Inderdaad.zoals zoals Pieter zegt: Special parking voor: Alle Edition UItvoeringen van de VW Golf II zoals; Edition Bleu Edition One Fire&Ice Golf Rallye & Golf Country Alle andere mensen/liefhebbers etc zijn zéér welkom om er op deze dag een gezellig samenzijn van liefhebbers en/of eigenaren van deze auto's van te maken. dus ook als je NIET 1 van deze uitvoeringen hebt en ze toch mooi vindt en/of er gek van bent, of toch ooit zo'n uitvoering wilt hebben of gewoon als je hetzelfde ''VW Virus'' als de mensen die dit organiseren hebt kom langs en we maken er een gezellige Zondag van met veel aparte zeldzame en bijzondere VW's Last edited by HannoverEdition : 12-02-2011 at 09:11. |
|
|||
|
|||
veel succes met de meeting.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Ruurd en ik verwacht jou en je zwager Molle toch ook zéker wel even aanwezig op deze ''thuis-meeting'' met de Fire&Ice en Edition Blue |
|
||||
|
||||
Quote:
goed om te horen gr pieter.
|
|||
|
|||
Quote:
Richard ff helpen |
|
||||
|
||||
o dank je
|
|||
|
|||
Quote:
andere Richard , maar wil gerust wat voor je doen kerel , zeg het maar |
|
||||
|
||||
weet ik kerel, weet ik..( ik kom snel ff langs, ben sinds vandaag net weer een beetje beter, mexicaanse griep gehad)
|
|||
|
|||
Quote:
( geen probleem kerel ) |
|
||||
|
||||
Maar als je nu een luchtgekoelde hebt in een speciale editie, mag die dan ook op de special parking? Denk aan Jeansbug, sunnybug, marathonkever....
|
|||
|
|||
wel vet |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij, hoop dat ik hem dan klaar heb:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een Edition maar er zit niks meer van op alleen de ramen hahahaha
|
|||
|
|||
Quote:
Meenemen op een aanhanger,en daar een bordje te koop dr op Gerard |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Of schroevedraairer en sleutel 10 en 13 mee,voor degene die plaatwerk nodig is,bij Gerard in de verkoop.maar ZELF demonteren |