|
|||
|
|||
Vorig jaar geweest, en goed vermaakt. Een goede meeting. Dus dit jaar ook weer aanwezig. Heb sowieso in het weekend vrij. Dus wie weet kom ik wel een weekend, maar dat zie ik nog wel ff.
|
|
||||
|
||||
Aruniq,
Om teleurstellingen aan de deur te voorkomen, op zaterdag zal het vliegveld niet toegankelijk zijn voor bezoekers. ;-)
|
|||
|
|||
Quote:
meen je Cor |
|
||||
|
||||
Elk jaar weer zijn er ( steeds meer ) mensen die op de zaterdag even bij de opbouw komen kijken.
Dat is voor ons niet handig, daarom gaat de boel dit jaar op slot Dus yep, meen ik Alberto
|
|||
|
|||
Quote:
was ook geintje Cor . groot gelijk om de boel dicht te gooien |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach jo! er is een McDonalds op nog geen 10 minuten rijden vanaf het vliegveld
|
||||
|
||||
Een update:
De reservering van hotelkamers was vanaf 18.30u vandaag mogelijk. Heb meteen goed en slecht nieuws: In 2 uur tijd gingen meer dan 200 hotelkamers als warme broodjes, de MIVW site ging plat, zelfs de online booking tool van het hotel had/heeft er behoorlijk moeite mee... Het was/is een gekkenhuis Vandaar iets verlaat, maar dan toch hier ook de link naar de boekingtool: http://www.nh-hotels.nl/events/nl/e...wagen_2011.html Zoals gezegd: op dit moment zijn de kamers vol, het hotel haalt een groot aantal kamers terug bij pre-boekingen van grote tour-operators, later vanavond en morgenochtend komen er dus weer kamers vrij. Wil ook jij jouw M.I.V.W Event ervaring uitbreiden met een pre-meeting bij het hotel, de dikste auto's daar zien, een gesprekje aan kunnen gaan met de eigenaren, wees er dan heel snel bij! Er is security aanwezig, maak je geen zorgen, we hebben het daar helemaal top geregelt.
|
||||
|
||||
mischien een overbodige vraag maar is het dit jaat weer in de hangars of net zo als afgelopen keer.
vond vorig jaar of eigelijk het jaar daarvoor alweer denk had het toch meer sfeer in de hangars. gr pieter.
|
||||
|
||||
Wij zijn er nog hard mee bezig :-)
In Mei maken we alle plannen, opzet, indeling, en andere nog gekkere dingen bekend.
|
||||
|
||||
Net n mail gedaan naar t hotel, hopen dat er nog n kamer vrykomt dan...
|
||||
|
||||
Mooi om te horen Cor.
Laat toch zien wat jullie voor een dikke meeting neerzetten als binnen 2 uur een hotel volgeboekt wordt,
|
|||
|
|||
vorig jaar voor het eerst een kamer geboekt en heb het goed naar mijn zin gehad heb nu weer geboekt
|
|
||||
|
||||
super dik! deze meet gaat weer helemaal goed komen gaaf om te horen idd dat een hotel zo snel vol geboekt word ben erg benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vermoedenlijk wel aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Das lekker 200 kamers weg in 2 uur .
Misschien moet ik ook maar kamers gaan verhuren, heb er nog 3 over en woon 5 min van het vliegveld vandaan . Heb er al zin in, tot dan
|
|||
|
|||
Jups wir sind dabei denk ik..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nu vanaf vrydag al 2 mails gestuurd maar tot nu toe nog niks gehoord... Hoop toch wel dat er nog wat kamers vrykomen.
|
||||
|
||||
Pim,
Gewoon de tool gebruiken, mail sturen heeft t/m woensdag even geen zin. Via de tool zijn weer 2 persoonskamers beschikbaar.