|
View Poll Results: Bist du dabei? | |||
Ja, met een VW MK1 | 18 | 52.94% | |
Ja, maar niet met een VW MK1 | 10 | 29.41% | |
Helaas niet aanwezig... | 6 | 17.65% | |
Voters: 34. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
mag hij nu wel, heeft vandaag net z'n E rijbewijs gehaald
|
||||
|
||||
ik kom nu met de auto.
|
|
||||
|
||||
Wow dat is vet! hoeveel mk1's stonden er vorig jaar?
Dit lijkt mij zeker meer dan de moeite om naartoe te rijden! Even kijken of ik die dag vrij kan maken! Last edited by golf1bart : 30-08-2011 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Elk jaar zijn er tussen de 175 en 200 MK1tjes en
we hebben zelfs al eens meer dan 200 gehad Uit NL, BE en DL Zeker de moeite waard Neem je brabantse MK1 vrienden maar mee Zou n leuke colonne worden! |
|
||||
|
||||
nog een week...
|
|
||||
|
||||
Ik wil denk ik ook wel komen vanuit het zonnige Brabant. Mensen die in colonne willen rijden? Ik woon tussen Ehv en Den Bosch..
|
||||
|
||||
ff threadje aanmaken
Zou geweldig zijn een grote colonne te mogen ontvangen vanuit het zuiden! |
|
||||
|
||||
Tsja,
Kijk ik ff in de poll... Zie ik LRR staan bij "wel aanwezig, maar zonder MK1" :s Da's niet best jongen... Da's niet best... |
|
||||
|
||||
Ik heb het topic op Golf 1 info ook even omhoog gegooid.
Het schijnt dat er ook leden van de "Saugergruppe" willen komen.
|
||||
|
||||
Ga weer s n poging wagen, toch maar s rustig aan doen op zaterdag...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik durfde de poll ook amper in te vullen.... Zoals gezegd: Aandrijfas moet vervangen worden en heb helaas de schorsing even moeten verlengen... Maar heb ook geen zin om met een half bakken GTI voor de dag te komen, dat snap je ook wel denk ik. Moet nog wat punten aanpakken en dat gaat de komende tijd ook serieus gebeuren....zal m'n topic binnenkort even uit het stof halen hier.... @Jan: klopt ja, eens afwachten wie er van onze duitse vrienden deze kant op komen... Pim rulezz...
|
||||
|
||||
Quote:
Pim rules idd Anyway, same here... Mijn GTI zul je dr ook niet zien dit jaar... Oliepomp kapot en verder ook nog niet helemaal naar de zin. Volgend jaar gaan we shinen Klinkt weer als n mooie opkomst! Saugergruppe, Watercooled Customs en zo nog hier en daar wat... Heb contact gehad met de heren van de Rotor-rabbit, maar helaas kwam het voor hun niet uit. Hadden we nog wat speciaals er bij gehad... Krijg steeds meer zin in de 11e nu ik lees wie er allemaal warm voor draaien en wat voor leuks ze rijden |
|
||||
|
||||
Pim rules zeker!!!
twijfel twijfel twijfel, deze meeting of parkstad..
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me een goed plan !!! Spreek je zondag nog wel ff.
|
||||
|
||||
Quote:
Als Pim komt kun jij niet achterblijven....
|
||||
|
||||
ik ga er toch niet geraken dit jaar, stodn wel ingepland om zeker te komen maar de koppeling had daar niet zoveel zin in. Dus nu komen de veranderingen een beetje vervroegd. hopelijk volgend jaar dan maar!
|
|
||||
|
||||
Jammer dat het zo loopt Jelle, maar ongetwijfeld volgend jaar weer een kans!
|
||||
|
||||
Sorry maar helaas dit jaar niet aanwezeig
Dus volgendjaar maar weer. |
|
||||
|
||||
Quote:
als jij niet gaat ,,,gaat het hele feest niet door daar