|
|||
|
|||
ik heb hem al gezienin de bios en hij is super vetjes
|
|||
|
|||
ja maar Wytze ... Hij ken
|
|
||||
|
||||
Heb momenteel 6 plaatsen gereserveerd @Tivoli voorstelling van half 10 , dus voor de liefhebbers;
1 Jettaracing 2 Alberto
Last edited by jettaracing : 02-05-2011 at 21:22. |
|
||||
|
||||
3 Berend
4 Gerben |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ja leuk. Bedankt eh
|
||||
|
||||
Jonge, het hele topic hier moet hem nog kijken en jij loopt [half] dingen te verklappen. Doe eens niet.
|
|||
|
|||
Gerk had ook paar .
Ik pik 2 van Gerk . Rika gaat ook ff mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
5. Johan 6. Sietske |
|
|||
|
|||
Wytze is al bijna uitverkocht
|
|
||||
|
||||
Ook nog mensen van Speed uit de achterhoek die meewillen? ,Gerk heeft nog een paar kaarten in de reservering !
|
||||
|
||||
Quote:
Het dorp stroomt leeg |
|
||||
|
||||
Word weer een gezellig avondje heren !
|
|||
|
|||
Gisteravond was het dan zo ver , na 2 jaar wachten de nieuwe Fast Five film
Onder weg naar Leeuwarden kregen we het gevoel al leuk te pakken De ene dikke auto naar de andere kwam ons achter op tussen Hardegarijp en Leeuwarden Na een plekje op de 2e laag in de parkeergarage gevonden te hebben . op naar Tivoli Gerk en Wytze hadden genoeg kaartjes geregeld voor een hele touringcar dus plek was zeker in de bioscoop toen alles op de plek zat , vol spanning te wachten op de mooie reklame kwam toch eindelijk de film, die was volgens Spilt zeer realistisch , prachtig hoe ze het allemaal in beeld krijgen ook was het aandeel van Volkswagen zeer hoog deze keer genoeg Kevers ,T1 , Jetta (vento) , Passat , en Touareq te zien ging ook zat stuk trouwens ook was er nog een bekende forumer te spotten in de film Verassing was voor Wytze wel het stukje na de de aftiteling , dat was wel een goed maker Na afloop waren er nog een paar mensen met wat trek en moest er even een "klein" hapje worden gehaald Toen we weer terug kwamen bij de parkeergarage , had 1 van onze forum fotografen nog zin om een foto shoot te doen van een paar auto's Wel moesten we om het half uur het licht even weer aan doen door met een auto even een rondje te rijden . Want dat ging automaties uit . was zeer gezellig , thanks mannen Last edited by Alberto : 08-05-2011 at 09:05. |
|
||||
|
||||
Zo ,ook net weer bekomen van alle indrukken
En iid het einde van de film , na de aftiteling, had ik niet willen missen , Letty is back ! Film zelfs was ook wel leuk trouwens , viel me niet tegen Ben wel benieuwd naar de foto''s van lennart , zag er wel weer goed uit ! Ook dikke auto''s trouwens gisteravond @ de parkeerkelder
|
||||
|
||||
Heb me gisteren in Enschede ook goed vermaakt. Alleen na afloop een hoop petjes die het ook in ene in de bol kregen pffff, jammer, maar verder super avond en zeer vermakelijke film.
|
||||
|
||||
Mooie foto's Len.
Nieuwe parkeergarage leent zich goed voor een mooie fotoshoot, mooi ook hoe bepaalde licht invallen op de auto's naar voren komen. Pijltjes staan ook nog op de klinkertjes zie ik wel. |
|
|||
|
|||
tja, de fotos zien er super uit
|
|
|||
|
|||
monster foto , monster auto |