|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ja jaaaaa
13.00 koppeling halen ;-) |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit dit project!
Heb het ook gehad die luchtfilterbak met dubbele aanzuiging van swg op mijn G60. Heb er toen wel een andere tussenbuis voor gemaakt waar de carterontluchting op aangesloten kon worden voor smering van de lijsten. Suc6 verder! Arno
|
||||
|
||||
still waiting for paint
|
|
||||
|
||||
Wat in het vat zit verzuurd niet
|
||||
|
||||
het is niet gedaan tot de dikke vrouw zingt...dat ze haar kwijk maar eens open trekt zou k zo zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
mi mi mimiiiiii
|
||||
|
||||
it's gayman...when he fly's by his ass whissles
net even lopen shoppen en dit hebben we gewonnen - G60 Aluminium pulley 68mm - Schrick Ventilfedern - Schrick Hydrostössel - Verstellbares Nockenwellenrad - Schrick Nockenwelle=Asymetrisch Einlass 268° Auslass 276° Löschgehen |
|
||||
|
||||
Quote:
das seht ja gut aus geladenen bruder, aber ich frag dir wo bleiben die foto's????
|
||||
|
||||
also
chassisbeentje was ik vergeten aan te passen Die knobbel komt anders tegen de blok,nu is die mooi vlak |
|
||||
|
||||
wel zo makkelijk ja , foto's van het nieuwe motorspul?
|
||||
|
||||
WHOOOOOSHHHHH Last edited by bs-wheels.be : 02-02-2011 at 21:44. |
|
||||
|
||||
Daar krijgt ge toch een aangenaam warm gevoel van als ge dat zoo ziet liggen
Komt er nog een mooi chipje van croky of lays in?
|
||||
|
||||
ik dacht dat ik de enige was die zo gek was hahaha
ALS hij eens klaar is zou ik hem het liefst op een trailer zetten en bij JD droppen om op maat te chippen en af te stellen zal even lijstje erbij zetten wat er aan de motor gebeurd is Revisie: Reinigen motor en controle onderdelen Controle en polijsten krukas Boren , honen motorblok volgens zuigers Vlakslijpen motorblok Parelstralen cilinderkop Vlakken cilinderkop Vervangen klepgeleiders en ajustage Slijpen klepzetels Parelstralen en correctie kleppen + rodage Onderdelen Set zuigers MAHLE Set drijfstangkapbouten en moeren Set in- en uitlaatklepgeleiders Set cilinderkoprekbouten Carterpakkingset Cilinderkoppakkingset de extratjes Dynamisch balanceren rotatief ensemble Verlichten vliegwiel Dynamisch balanceren vliegwiel separaat Wegen set drijfstangen Wegen set zuigers Centreer en kotterwerk vergroten klepzetelringen Kit SCHRICK Last edited by bs-wheels.be : 03-02-2011 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Weet niet wat je met je vliegwiel wil doen maar bij streetperformance hebben ze GOEDE lichte vliegwielen
www.streetperformance.nl Plannen zijn goed voor je motortje, ben benieuwd wat ie aan pk's straks eruit gaat persen en je weet het, vergeet je camera niet
|
||||
|
||||
heb het originele laten bewerken
M'n motor is onder handen genomen door een kerel die zeer bekend is in onze streek Workshop is als een steriel OK werkt mooi motor voor motor af,afgesproken prijs en termijn,geen gelul...puur vakwerk Is nog zo iemand die leeft voor zen werk en een aangename man is in omgang Zo vind je ze niet meer veel Thanks voor het adres alvast!!! |
|
||||
|
||||
Tsja, dat noemen ze tegenwoordig een uitstervend ras...... eerlijke mensen in de autotuning wereldje maar gelukkig zijn ze er nog.
Doet de beste man ook koppen bewerken en flowen? en wat zijn hier de kosten van Komende week eindelijk verder aan mijn eigen carrosserie
|
||||
|
||||
deze zijn ook besteld hij doet vrijwel alles,en tegoei!!!! prijzen zijn zeker correct ik zet even z'n gegevens in pm |
|
||||
|
||||
Lekker bezig! Kop goed laten bewerken. ! Anders later spijt, want 200pk went al heeel snel.. Welke bak zet je erachter? Onderstel?
-------------------------------------------- '79 Mk1-16VT - Rallye-16VT -------------------------------------------- Last edited by Vincent-Mk1 : 05-02-2011 at 12:25. |
|
||||
|
||||
bak= 02a gereviseerd met 100mm cardans
kabelschakeling met een CAE shifter er op Onderstel zal KW worden,driehoekken worden opgelast als versteviging,achteraan heb ik as met mk2 GTI 16v remmerij en rollbar Daar powerflex rubbers in overal |