|
||||
|
||||
ziet er weer mooi wit uit
|
||||
|
||||
dank je.
|
|
|||
|
|||
Mooi project
|
|||
|
|||
Quote:
Drasagarmen rotten niet zomaar maar nieuwe rubbers en fuseekogels is geen ovebodige luxe als je zo goed bezig bent met restaureren. Eerder voorbeeld van 99 euro scheelt een hoop werk en zijn alle rubbers en kogels wel nieuw als je ze zelf opknapt zou ik die toch vervangen maar dat is mijn mening. Goed bezig vooral zo doorgaan wordt het vast een topper. |
|
||||
|
||||
Zie dat het toch altijd weer een hele discussie is dat origineel of niet.
Wat maakt het toch uit als het goed past en goed functioneel is zie ik het probleem niet. Even mijn zegje over de draagarmen. Ik heb onder mijn gele ook gewoon de goedkope van Ebay zitten. Ze passen perfect er zitten goede rubbers bij en zijn zeer degelijk gemaakt. Ze kunnen dan wel niet origineel zijn maar zijn wel 35 jaar later gemaakt dan de originelen die er onder zaten. En volgens mij is de techniek in 35 jaar toch wel vooruit gegaan origineel of niet Verder nog heel veel succes met je project en maak er wat moois van
|
||||
|
||||
Ik snap niet dat wat er een half jaar geleden getypt is nu nog opgerakeld wordt.
Ik ben iemand die liever iets orgineels opknapt wat op te knappen is dan dat ik nieuw koop. En ja ik heb er ook wel delen aan zitten die niet orgineel zijn. Dit alles heeft ook te maken met dat ik de staatsloterij nog nooit gewonnen heb. Ik hoop dat dit gezeik nu afgelopen is. |
|
||||
|
||||
Dank je branko
|
|
||||
|
||||
Thanx rallye
|
|
||||
|
||||
helemaal mee eens
ik heb mijn golf ook helemaal body-off gerestaureerd en als ik alles nieuw had gekocht was ik nu blut geweest maar om zo veel mogelijk weer te gebruiken of gebruikt te kopen van een jongere cabrio op marktplaats. maakt het restaureren tot een hobby wat veel tijd kost en toch eigenlijk weinig geld. want een golf 1 kost toch veel minder dan een jaguar e-type bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet goed? |
|
||||
|
||||
Quote:
ligt eraan of ie nu op een kever bodem staat?
|
||||
|
||||
Hahahahaha
|
||||
|
||||
Body-Off word mee bedoeld dat de body van de bodem afgehaald word.
En bij een Golf 1 gaat dat gewoon niet omdat alles aan elkaar gepuntlast word. Sorry voor de off-topic. |
|
|||
|
|||
Quote:
noemt men ook wel zelfdragendecarrosserie |
|
||||
|
||||
ah , vandaar, nou ik heb de onafgeveerde massa van de afgeveerde massa gedemonteerd....zo goed?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zo vandaag weer wat aan de golf kunnen doen.
isolatie tapijt en vloerbedekking aangebracht. isolatie voor het dak aangebracht kabelboom in de kofferbak mooi strak vast gemaakt in het daarvoor bestemde gootje. achterlichten gemonteerd. ruitensproeier tank gemonteerd + slang via de c style naar boven getrokken. sorry geen foto. ook heb ik nog een vraag. ik wou de gordels voor monteren maar nu weet ik niet meer in welke volgorde die moet wie kan mij helpen. dit zijn de onderdelen die er volgens mij bij horen. 1 de gordel houder 2 2 kunststof ringen 3 is een plaat met een in het midden een verdikking 4 een veer 5 de bout 6 is een afstandsbus |
|
||||
|
||||
Mooi!! mijn moet er binnenkort ook aan geloven
Waar heb je de vloerbedekking vandaan en de isolatie matten? Groetjes Roy |
|
||||
|
||||
dat is nog allemaal orgineel.
hoever wil je hem aan gaan pakken dan? |