|
||||
|
||||
koper: SpiderClass
verkoper: Knarfmk1 oordeel: Dikke prima!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 07-01-2011 at 18:19. |
|
|||
|
|||
koper: bulleke ik dus
verkooper: Mad_Uwe top zeker aan te raden greetz steven |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Klopt dit? Beide zijn jullie koper en verkoper namelijk. Tot hier is alles bijgewerkt, buiten de twee beoordelingen in deze post dus.
|
||||
|
||||
Quote:
ehh nee ik was de verkoper |
|
||||
|
||||
Goedzo, ik gooi het in de lijst.
Wakker blijven Frank. Nu is dus alles bijgewerkt.
|
|||
|
|||
Verkoper: Alberto
Koper: Razma Ging prima :-) Lekker snel contact en pakketje snel in huis !
|
||||
|
||||
hoe kan je meer verkopers dan kopers in de lijst hebben staan, die moeten toch gelijk zijn?
|
|
||||
|
||||
koper: bprijs
verkoper: der einzer oordeel: prima contact en geld al binnen voor afsturen !
|
||||
|
||||
Quote:
Als drie man iets van jou kopen, en die geven je allemaal een beoordeling, krijg jij drie beoordelingen. Maar als jij vervolgens die drie kopers geen beoordeling terug geeft worden de lijsten ongelijk lang. Niet alle beoordelingen zijn dus tweezijdig, omdat ik mensen niet zichzelf laat beoordelen.
|
||||
|
||||
okee.. dan krijg je dus alsnog een vertekend beeld, omdat je veel gegevens mist door die vrijblijvendheid
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Als iemand zich negatief beoordeeld voelt kan ie zich verdedigen. Enige dat ik graag wil is dat dit effe in een ander topic gebeurd, en er gewoon een linkje naar dat topic in de beoordeling komt in dit topic. Dit om het hier een beetje schoon en overzichtelijk te houden. De gegevens die hier in staan zijn puur meningen van mensen over anderen, en die meningen vat ik samen in een paar tekentjes. Het beeld zou meer vertekend zijn als ik beoordelingen die mensen zichzelf geven mee zou nemen in de lijst. Het is makkelijk over jezelf zeggen dat je goed en braaf geweest bent.
|
||||
|
||||
Verschil in lengte van de lijsten komt overigens ook gewoon door het feit dat sommige mensen veel aan veel verkopen.
Voorbeeld: Alberto. Alberto verkoopt regelmatig wat en heeft behoorlijk wat spul verzameld in al die jaren dat ie VW rijdt. Als hij tien dingen verkoopt aan tien verschillende mensen en hij geeft ze allemaal een beoordeling, heb ik direct een lijst van tien man die ik aan de koperslijst kan toevoegen. Als die tien mensen Alberto weer allemaal een beoordeling geven, zet ik in de verkoperslijst dus alleen Alberto neer, en die krijgt dan z'n tien beoordelingen achter de naam te staan. Hierdoor telt de lijst: Kopers: 10 namen met elk 1 beoordeling Verkopers: 1 naam met 10 beoordelingen Logisch toch?
|
||||
|
||||
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: Alberto Beoordeling: Koper: kwaroks Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling:
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 28-12-2010 at 18:49. |
|
|||
|
|||
koper:obimaster
verkoper: edition-blue(molle) beoordeling:suppeletjes waren zoals op foto, snelle verzending, en super! verpakt conclusie: super |
|
|||
|
|||
Koper: Joske2
Verkoper: Edition-blue Beoordeling: Geld stond snel op de rekening, prima koper! Koper: Jel Golf 2 GTI Verkoper: Edition-blue Beoordeling: Geld stond snel op de rekening, prima koper!
|
||||
|
||||
Koper: Joske2
Verkoper: edition-blue Beoordeling: Snelle reactie, pakketje snel bezorgt, prima!! |
|
||||
|
||||
Koper: Jel golf2 GTI
Verkoper: edition-blue Beoordeling: Alles was netjes verpakt en snel geleverd. Koper: Jel golf 2 GTI Verkoper: MischaTDI Beoordeling: Alles netjes op tijd verzonden
|
||||
|
||||
Verkoper: Martijnvanderh Beoordeling: |
|
||||
|
||||
Verkoper: jetta mk1 '82 Beoordeling: |
|
||||
|
||||
Verkoper: Gijs
Koper: stufenheckfahrer Oordeel:Supersoepel en verschrikkelijk snel geregeld Één PM'etje en het was feitelijk al geregeld, eerlijke omschrijving en vlotte bezorging.