|
||||
|
||||
Kon me al niet voorstellen dat deze gekit zaten... Wat een ruige bak !!
|
||||
|
||||
moet je je spuiter even vragen die heeft dat spul voor de achterlichten,
wel op rol als het goed is is een soort kneedbaar rubber. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties mannen, ben weer een stuk wijzer
|
|
||||
|
||||
Ben weer wat bezig geweest. Hoop dat ik hem volgende week naar de spuiter kan brengen. De ramen blijven er even in tot hij daar staat. Nog een paar plaatjes bij de praatjes:
De sierlijsten op de deuren laat ik de spuiter er maar afhalen denk ik.. Front is strak. Nog helemaal strak. Dorpels buitenzijde zijn ook hard. Kofferbak met wat roest en een gat Minder leuke verrassing onder de bekleding.. Slechte plekken aan de deuren |
|
||||
|
||||
Dorpels (binnen) en de achter portieren zien er niet zo lekker uit inderdaad. Hoe is de onderkant van de deuren? volgens mij zijn er wel nettere te vinden. (ik heb een paar maanden geleden in ieder geval nog een mooie voorportier gevonden hier op de sloop)
Succes er mee in ieder geval.
|
||||
|
||||
Dorpels komen er nieuw in, de onderkant van 1 deur is minder en de rest nog goed. Op het moment ligt het project 5S stil, aangezien ik gisteren de slijptol in een vinger gezet heb.......
Mijn broer was na 1 ritje in mijn 5S ook verkocht. Nu hebben we een tweeling! Zaterdag opgehaald: |
|
||||
|
||||
Dat is wel een leuke ja 2 dezelfde wagen in de familie.
Succes met je vinger..
|
||||
|
||||
Maandag de velgen naar de hersteller gebracht. Hier worden ze waar nodig gericht en ontdaan van kleine beschadigingen, gestraald en opnieuw in de poedercoat gezet. Wachttijd ongeveer twee weekjes.
Vandaag wat plaatwerk binnengekregen. Met een beetje geluk volgende week de slijptol in een gave 80 zetten voor overige delen Hopelijk wordt de 5S zo weer helemaal netjes: De kattenstaart komt aan de antenne |
|
|||
|
|||
Knap project!
Mag ik je trouwens vragen hoe je je motorruimte zo schoon hebt gekregen? In "Voor"-staat is ie namelijk gelijk aan die van mn Jetta en die wil ik ook weer schoon hebben.... |
|
||||
|
||||
Dank je. Met een soppie van afwasmiddel kom je een heel eind Plastic delen heb ik wat wd40 op gedaan.
|
|
||||
|
||||
Mooie wielen Rutger
|
||||
|
||||
Last edited by Rutger : 06-05-2011 at 15:33. |
|
||||
|
||||
Sinds vandaag staat de 5S eindelijk bij de hersteller/spuiter. De eerste foto's zullen snel volgen..
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe de vorderingen zijn met dit project !!
|
||||
|
||||
Donderdagochtend ga ik kijken hoe ver ze zijn. Dan neem ik mijn camera mee uiteraard.. Verwachting is dat de 5S daar een maand zal staan.
|
|
||||
|
||||
Gisteren even polshoogte genomen, ivm een aantal schadegevallen zijn ze nog niet begonnen. Maargoed, hij staat in ieder geval op zn plek
|
|
||||
|
||||
Tot mijn grote verbazing zijn ze deze week keihard aan het werk geweest. De 5S staat in de grondlak en wordt op het moment dat ik dit typ in kleur gezet!
Nieuwe wielkasrandjes zitten er erg strak in! Vervolg komt snel. |
|
||||
|
||||
Dat gaat de goede kant op inderdaad.
|
||||
|
||||
Toppie !!