|
|||
|
|||
rond de 70 incl montage had ie het over... maar toen ik belde (maandag) was ie niet op de zaak en kon het niet precies vertellen....
ennuhm, montage zelf??? tell me... |
|
||||
|
||||
Quote:
Er liggen nog Smartbandjes van jou in de Bolku-garage.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 23-01-2007 at 19:01. |
|
|||
|
|||
ja i know jeff... maar wordt geregeld... die zijn evt. te koop :$
|
|
||||
|
||||
Quote:
Montage zelf idd, werk op zaterdag ook nog in een garage, en daar kan ik me dan ff uitleven.... Maar 70 euri, wat voor merk bandjes zijn dat dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
nieuwe?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
@tommy: geen nieuwe, wel goede, van VA, en sindsdien niet meer gebruikt en veilig opgeslagen
@christiaan: welke garage dan? en kun je voor mij ook iets regelen? p.s. kan die garage geen banden bestellen dan? |
|
||||
|
||||
@Melly, helaas, daar kan ik niet aan beginnen. Mag blij zijn dat ik af en toe voor mijzelf iets mag doen daar.... dus helaas....
Maar ik zal mijn topic vanavond maar even iets gaan opschonen... we zijn wel heel erg off topic bezig.... |
|
||||
|
||||
Iemand ervaringen met de volgende bandjes?? (meer om het merk/type dan de maat)
- Uniroyal Rainsport 1 - Toyo Proxis T1-S - Toyo Proxis T1-R - Dunlop SP Sport 9000 - Continental Sportcontact - Fulda Carrat Attiro Met fulda heb ik zelf heel erg goede ervaringen. Prijsverschil met de goedkoopste en de duurste in dit rijtje is 10 euro, dus dat boeit me niet zoveel..... |
|
||||
|
||||
Quote:
toyo proxis t1 heel goed.. dunlop sp 9000 net iets beter.. continental..veel bandgeruis.. fulda slijten vrij snel...
|
||||
|
||||
en het verschil tussen de toyos de s is niet meer leverbaar en de r overtreft de s
|
||||
|
||||
Christiaan ik weet niet of ze de Dunlop 2040 in die maat hebben, zitten nu om de BBS, HEEL erg fijne band
|
||||
|
||||
heb ook al een voorkeur voor de dunlopjes (ook mooi profiel) en het prijsje ervan bevalt me ook wel..... Maar is niet als 2040 te leveren....
|
|
||||
|
||||
Dunlop SP 9000 is mijn favoriet! Rijdt heerlijk, en je kan zowat haaks de bocht om!
|
||||
|
||||
idd sorry...vette velgen goed bezig chris
Last edited by ForumFreak : 20-03-2005 at 21:28. |
|
||||
|
||||
denk dat je het verkeerde topic hebt henkie
|
|
||||
|
||||
Goed , ik dacht, ga me bandjes vandaag bestellen... zie ik dat de dunlops opeens een stuk duurder zijn geworden??! Scheelt bijna 12 euri per band met vorige week.... is dus 60 euri.....
Iemand ervaring met Falken-Ohtsu? Anders ga ik denk ik maar voor de uniroyals....