|
||||
|
||||
Quote:
Thanx Komt een Downpijp op van een Golf 4 Tdi ! En volgens de geleerden past ie er op !Ja mischien een beetje in flexen en bij buigen! Verder heb ik een nieuwe Groep a besteld en die ligt nu klaar Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 29-10-2010 at 17:51. |
|
|||
|
|||
rijd dat ding nou nog niet?
|
||||
|
||||
Quote:
NEEEEEEE helaas nog niet Maar we gaan rustig aan wat door ! De bekabeling heb ik gister bij mijn grote vriend BAS (oakegreen20VT) gebracht , dus die kan daar mee beginnen . Verder morgen intercooler afmaken en verder Pas maken in het Front. De Intercooler buizen zijn ook binnen ALU Buis rond 50mm Dus die kunnen straks ook te pas gemaakt worden door mijn Grote vriend Johnny Die doet heel veel in RVS en ALU (kan echt bijna alles maken) Dus gaat de goeie kant op Gr Siep |
|
||||
|
||||
Gaat zeker de goede kant op maat.
|
||||
|
||||
Inderdaad !!! Jij hebt echt geen rustig moment he als er iets te sleutelen is
|
||||
|
||||
Haaaaaaaaaalloaaaaaa weer een kleine Up-date
Afgelopen weekend weer aardig bezig geweest! Ben zaterdag ochtend mooi vroeg begonnen, en wat hebben we allemaal gedaan Met wat hulp van Roy16vt en hugo en bas oakegreen20vt zijn er weer weer een paar dingen die ik van mij lijst af kan strepen bedankt boys Ten eerste zit de downpijp en de gehele uitlaat er onder. Roy heeft ff de downpijp aan gepast en zit er nu SUPER mooi onder En kon zo de groep A er achteraan knopen. En heb afgelopen week de Intercooler in het front pas gemaakt Kunt het zo van veraf net een beetje zien. En zoals je mischien wel kunt zien zitten er nu ook NIEUW bumpers op met een mooi rood lijntje er omheen dankzij HUGO Zie foto.............................. En heb nog ff een beugeltje gemaakt voor het oliepotje van de stuurbekrachtiging , die zit nu zo ..... Verder moet er nog gebeuren . 1 Bedrading ( doet Bas oakegreen20vt) 2 Remmen en koppeling ontluchten 3 Intercoolerbuizen maken 4 olie en koelvloeistofen checken 5 Voor apk 6 Als apk gekeurt is naar de RDW dat was het tot nu toe ! Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 15-11-2010 at 21:18. |
|
||||
|
||||
dikke poep, schiet mooi op zo!
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja Chris We zijn druk bezig !! Zie er weer anders uit dan toen jullie hiero waren Gr Siep |
|
||||
|
||||
ziet er dik uit onder de kap
|
|||
|
|||
goed bezig kerel het begint weer op een auto te lijken
|
||||
|
||||
mooi!
|
||||
|
||||
Mooi hoor Siep
Maar ehh , wordt dit straks niet weer te mooi om als daily te rijden Bijna zonde gewoon .
|
||||
|
||||
Schiet mooi op kerel !!
|
||||
|
||||
hij gaaat mooi vriend
|
|
|||
|
|||
gaat goed! Als ie af is lyk om met de jetta?:P(A).
Vind de bumpers met rooie lijntjes eigenlijk niet zo mooi staan bij deze kleur! en wat rallyegolf20vt ook al zegt. Wordt dit ook niet te mooi voor een daily?
|
||||
|
||||
Heyyy Bedankt voor alle leuke reacties
Gaat nu toch echt de goeie kant op. En ja Klaas, ik weet het hij word ook weer te mooi voor een daily. Maar goed is niet anders Deze krijgt straks alleen nog een nieuw jasje en dan is die klaar. Maaaaaar eerst motor omkeuren en dan zien we wel of ik genoeg tijd heb om hem nog te spuiten ! Anders gaat ie volgend jaar in de winter uitelkaar. En dan eerst maar eens meters maken, inrijden voor oostenrijk Ach ja is hobby toch? En Bram, de oude bumpers waren niet heel mooi meer vandaar deze, vind het niet echt raar staan! Moet er straks mischien maar een rode GTI striping op in plaats van zwart!? En NEE moet maar niet ruilen want van ruilen komt huilen hahha Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 16-11-2010 at 17:00. |
|
|||
|
|||
jonge kiekt er weer goed uit dan
|
|
||||
|
||||
Mooi projectje en ben benieuwd wanneer die rijdbaar is.
Hou het zeker in de gaten
|
||||
|
||||
Supervet
|
|||
|
|||
haha dat is ook een optie. Of iets van rood in de wielen! Weet het niet. Mss lijkt het in het echt wel mooier. K moet toch iets te zeuren hebben he!
En als we ruilen zul je mij niet snel horen huilen hoor:P! Volgende week DEUTSCHLAND ff onveilig maken!!!!