|
|||
|
|||
@bprijs
Wat voor een fin nummer heb je dan? Mag ook via pm als je het niet online wil posten.
|
||||
|
||||
Quote:
Wou er eerst niet meer op reageren omdat het anders een gezeur zonder einde word. Het maakt me ook niet uit als een ander een heeft die ouder is. Wist niet dat het zo'n discussie naar boven haalde, anders had ik er helemaal niet op gereageerd. Maar bij deze een link http://www.golf1-ig.de/service/regi...d=1526&offset=3
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 21-01-2011 at 11:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
het is geen discussie en het maak ook niet uit wie nou de outste heeft op kenteken .er zijn autos bij die ouderzijn dan als er op het kenteken staat.dat kan wel een of twee jaar verschil maken .en er zijn ook nog wel autos die je zo niet vind. als je ze in tiep bij de rdw ,maar nog wel bestaan ,en nedeland is groot hoor dan . kijk dit kenteken maar eens is een gti van 1977 93-rs-37 tiep maar in bij de rdw auto heb ik hier . |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah thanks. Die van mij begint met 175 40..... Verder weet ik hem zo niet uit mijn hoofd.
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel jij dan niet slapende kentekens? Dat zijn geloof ik ook kentekens die je niet meer online op kunt vragen bij het RDW.
|
||||
|
||||
Quote:
hey steven jij heb er ook een van 1974 je kan wel zien wel outste is in deze lijst en niet het ouste kenteken Golf L 1753013XXX 9/1974 |
|
||||
|
||||
ja die zijn er ook slapers .maar je hebben ze ook die in een ander bestand staan . en die vind je ook niet. en ook niet als je er heen beldt .
dan moet je maar met de auto komen zeggen ze dan .en als de auto voor de laaste keer apk gehad heeft in 1995 vind je hem ook niet bij de rdw. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja die site ken ik. Dit is mijn swallowtail. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18993 Misschien vind je deze link ook wel leuk om door te lezen. Hier staan bijna alle swallowtails van dit forum op. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197
|
|||
|
|||
fy 36 tr
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 22-01-2011 at 18:39. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Edition-Blue]fy 36 tr
Geinig ding zie je niet zo vaak in het zwart
|
||||
|
||||
Quote:
mooi gti hoor |
|
|||
|
|||
Da's nou grappig. Ik had precies dezelfde vraag, ben net lid geworden. Maar we zijn inmiddels een paar jaar verder. Even nieuw leven inblazen dan maar. Die FN-37-PV is wel super. Is er bekend van wie die nu is? Voor een fotosessie zoek ik namelijk zo'n originele oer-GTI 1600 met ruitenbekleding. Bestaan die nog?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je daar toevallig foto's van (of andere gegevens)? |
|
|||
|
|||
Quote:
maar daar kan ik zo niet bij, wat ik weet is dat hij rood is en een van de eerste 1000 dacht ik. Zal het nog eens vragen ik zie hem dit weekend.
|
|||
|
|||
Quote:
Graag! Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Wat voor soort fotosessie word dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben benieuwt naar de fotos van de auto en het kenteken weet dat er niet veel meer zijn van 76 ze zijn bijna op een hand tellen orgineel nedelandse. En die er een heeft kan ik ook. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote: