|
||||
|
||||
zo vandaag effe een paar foto's gemaakt, nog niet veel te zien maar toch al veel gebeurd, de motorruimte moet nog het stuurhuis en wat beabling worden verwijdert en dan is hij klaar om de balken te versmallen.
heb ook al een gedeelde van de achterszijde kaal gemaakt wat betreft de wielkast ruimte en de delen liggen klaar om gepoedercoat te worden. |
|
||||
|
||||
het subframe en de diff komen er morgen avond onderweg zodat die naar de revisie kan en worden gespoten
ook het subframe en draagarmen worden gepoedercoat. |
|
||||
|
||||
Je gaat aardig rap, wat bedoel je met: balken te versmallen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
vind je?? elk uurtje in de schuur dat over is, ja dan schiet het lekker op maar ben nog steeds aan het demonteren en nog niet bezig met de wederopbouw dus ja de draagbalken worden versmalt er verstevigt. |
|
||||
|
||||
Heel goed bezig hoor, leuk project!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dankje komt wel goed morgen een pappa dag dus morgen de rubbers er uit persen en alles schoon maken zodat einde van de week de helft van de onderdelen te poedercoaten kunnen, kan kan ik het weekeinde de bodem schoonmaken en behandelen. |
|
|||
|
|||
Daar gaat je mooie schone vloerbedekking in je garage Edwin
Goed bezig btw |
|
||||
|
||||
Quote:
och ja dan had het niet in mijn schuur moeten liggen, en er is genoeg vloerbedekking te krijgen dus dat is geen enkel probleem |
|
||||
|
||||
gisteren de draagarmen fuceehuizen en achterste subframe even in Hallum afgeleverd Bas, die zou me de wiellagers en bussen er even uitpersen zodat die onderdelen te stralen en te poedercoaten kunnen
|
|
||||
|
||||
zo vrijdag mijn 6 bak voor het quattro projeckt opgehaald, dus daar hoef ik niet meer om te zoeken.
|
|
||||
|
||||
gisteren avond samen met Bas (hallum) mijn subframe aangepast en vanochtend even gepast en dat past perfeckt, nu de motorruimte nog verruimen dan kan de koets naar Soldaat (spuiter) da kan die de koets gaan uitbouwen en strakmaken en natuurlijk spuiten.
de rest van het onderstel ligt hier klaar om naar de poedercoater tegaan dan kunnen daar de rubbers etc weer ingeperst worden. |
|
||||
|
||||
He Edwin waar blijven al de foto's, want we zijn fotogeil met zijn allen haha
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja praatjes vullen geen gaatjes |
|
||||
|
||||
Quote:
haha geil wordt je ergens anders van hoop ik!! nieuwschierig?? kom eens langs zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
hier even een foto van het aangepast subframe alleen even gehecht om te kijken of hij past nu kan hij worden afgelast, en daarna door naar de poedercoater. ook een begin gemaakt met de motorruimte te verruimen. morgen even kijken of ik de andere zijde klaar kan krijgen dan kan Bas het voor me aflassen. Last edited by audivwfreak : 12-11-2010 at 22:04. |
|
||||
|
||||
hier even een link naar de site van de gene die mijn oude koets heeft gekocht en er een autocrosser van maakt voor mensen die dat interessant vinden.
http://www.autospeedwayonline.nl/ga.../tjerk-wiersma/ |
|
|||
|
|||
dus je hebt je vergeten onderdeel weer gevonden? ik zach je advertentie op marktplaats
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja gelukkig wel hij mailde me net en hij had ze nog liggen nu alleen nog even er heen om ze omtewisselen dan kunnen die ook gepoatercoat worden, en wederom nieuwe wiellagers er in persen. weer een stapje dichterbij |
|
||||
|
||||
zo vandaag de andere zijde aangepast nu kan er gelast worden.
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar het eindresultaat zeg!
Wat voor achterdif ga je gebruiken?