![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe dat maar ff Piet! ![]() misschien kun jij hem overtuigen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De "special edition" meet op 1 mei 2011 staat in de agenda
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zie corné (bivw 16vg60) nog niet op het lijstje.
dan moet hij toch haast wel klaar zijn. mooi proef ritje voor dat je er mee naar oostenrijk gaat |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen raar idee voor Corné z'n nieuwe Rallye Erwin ![]() maar ik mis nog wel meer Rallye's/Eigenaren/opgave's..... ![]() volgens mij liggen alle Golf Rallye eigenaren in winterslaap ofzo... ![]() ff weer onder de aandacht brengen dan maar... ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 02-12-2010 at 22:56. |
|
||||
|
||||
![]() hee super dat ik in lijst sta ben dus niet vergeten
![]() ![]() hoeveel rallye's waren er op het volksdub afgelopen keer aanwezig dan ?
|
||||
|
||||
![]() had eigelijk nog wel leuk idee maar weet niet hoe de rest erover denkt
er zijn er een paar leden hier die verschrikkelijke mooie foto's kunnen maken is het niet mooi om een grote groepsfoto van alle rallye's op een rij te maken is wel apart vind ik... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goed plan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Mijn vrouw kan ook redelijk fotograferen,en heeft een hele goeie camera! Heb zelf idd ook al met dit idee rondgelopen ![]() dus bij deze gelijk de vraag aan de foto ''guru's/kenners/liefhebbers'' hier op het forum om 01-05-2011 alvast te reserveren in de agenda ..... ![]() ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 04-12-2010 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk er ook al naar uit, en laat de fotograven maar vast warm lopen zou ik zeggen hahaha
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() word die meeting weer in het weiland gehouden lijkt de auto lager
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goedzo Richard, ![]() ![]() Quote:
Nee Billy is allemaal verhard ![]() ![]() en ook nog genoeg tijd om nog ff een schroefsetje te scoren en er onder te monteren als je Rallye wat lager wil doen lijken..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn rallye is een neperd ![]() maar iemand nog idee hoe je daar aan kunt komen ![]() ja me auto heeft al schroefset op max verlaagd anders loopt ie aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga zeker proberen te komen! Even kijken of mijn visum-aanvraag er door komt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is wel wat te roggelen Hans ... heb wel wat contacten in die visum maakelarij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een berichtje gehad Van Marten Riewald uit het hoge Noorden en die komt ook met de Rallye naar de mini meet.
![]() dus de lijst kan weer worden aangepast guido ![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heel mooi Pieter,thanks! ![]() hierbij weer een nieuwe lijst! ![]() 1-Guido/Geditionone Rallye nr 001 2-Pieter/Monark Rallye nr 054 ![]() 3-Piet/Honcie Rallye nr 030 ![]() 4-Billy/Rallye g60 ![]() 5-Erwin/Eito Rallye nr 045 6-???/Rallye20vtrs ![]() 7-Richard/r32 Rallye nr 083 8-André/Golf1G60 ![]() ![]() 9-? /Turbo-Variant (misschien) 10-Hans/Veedubber Rallye nr 002 ![]() En volgens mij moet dit die van Marten zijn..? ![]() 11-Marten/Marten r Rallye nr 032 ![]() Erg leuke opkomst tot nu toe,EN we hebben alle originele uitgebrachte kleuren op de Golf Rallye al bij elkaar ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep dat is die van Marten. Ik sta er achter met mijn vorige golf. Op deze dag heb ik mijn Rallye voor het eerst gezien bij Marten thuis. |
|
||||
|
||||
![]() jaaha honcie er komt veel goeds uit Friesland.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Daarom werd het ook hoog tijd voor een Golf Rallye meet in FRIESLAND Pieter ![]() ![]() |