|
||||
|
||||
Cosmics onder een Renault 12:
|
|
||||
|
||||
Quote:
snap ik volledig!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nu ff serieus, de 3 gats uitvoering: Dit kwam ik tegen op mijn zoektocht naar die groene kever van beetlefactory wuppertal... die heeft ook cosmics!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by Marcski : 28-01-2005 at 20:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit kickt ook... Iemand toevallig die Blauwe renault 16 gezien op zaterdag bij KWF... de ouwe van m'n vader! Die had ook wel omlaag gekund en dan zoiets eronder, maar ja 't blijft renault dan!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee hoor, de dopjes in gebruik hangen van m'n humeur af Ze zijn gepolijst en de lak is gewoon gespoten (basiskleur van mijn Ponton + een dikke laag blanke lag). @ Polopower: ze zijn inderdaad eerst afgedraaid, aluminium was vrij ruw door pekelschade...ask Peter Polish Pimp
|
|||
|
|||
Sold !!!!
3x raden aan wie .... Auction ended early with Buy It Now. Ended: Jan-28-05 14:09:29 PST Start time: Jan-25-05 15:22:33 PST History: 8 bids (US $99.99 starting bid) Buyer: kustomcoachwerks ( 10) |
|
||||
|
||||
Zo dan!! Mooi prijsje :p
Je moet er ff wat aan doen kruk, dan kun je ze ook verkopen voor zo'n prijs!!
|
|||
|
|||
kopen ??
|
|
||||
|
||||
Ik geloof dat bietulfriek graag een setje 928 wintervelgjes wilde toch? gjegje
|
||||
|
||||
heeft er iemand een foto van deze onder een squareback???
ben wel benieuwd hoe het staat
|
||||
|
||||
$ 2200
in nog geen 2200 jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan niet meer
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer. Ik dacht dat het idee achter een forum als deze het delen van informatie was. Maar misschien vergis ik me. Wel jammer, ik had de scan's van die folder ook graag willen zien. |
|
|||
|
|||
@Oskar;heb jij je Cosmics nou op thesamba te koop staan ??
http://thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=98664 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, klopt. Ik ga ze er alleen binnenkort weer afhalen. Ik wordt helemaal gek van de mailtjes van mensen die vragen of ze op hun auto passen enzo. Alleen maar gelukszoekers. Ik heb nu 2 geinteresseerden waar ik ff voor moet uitzoeken wat het versturen gaat kosten. Misschien verkoop ik ze wel. Anders hou ik ze lekker en koop ik een setje adapters en ga ik er zelf mee rijden. Eerst ff mijn empi's in orde brengen, die wil ik er voor Budel op hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Simpel : ik betaal 50 euro incl verzenden voor de 2 folders . Hoop geld maar als je wat leuk vindt .. Misschien snap je nu waarom ik ze niet scan . BTW : je hebt een PM |
|
||||
|
||||
Ik snap het. Neem ze anders een keer mee naar een meeting of cruisenight. Ik zou ze graag willen zien. Hebben is wat anders, toch?
jij hebt ook een pm! |
|
||||
|
||||
deze dan:
|
||||
|
||||
Quote:
Schoot me nog ff te binnen, en ff opgezocht Oude modellen (1-serie, 2-serie, 1800 en amazone) hebben 5*112, nieuwere modellen veelal 4*108 of 5*108. De bejaarden-raket serie heeft 4*100, S40/V40/T4 hebben 4*114.