|
|||
|
|||
Quote:
Ja die heb ik wel. Maar misschien dat het chassis geen goede massa heeft.
|
|||
|
|||
ff die verbindingen schoonmaken dan maar
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja heb ik eigenlijk wel gedaan. Vandaar dat ik nu maar een nieuwe massa maak rechtstreeks vanaf de accupool. Kan ik dat ook weer uitsluiten. Loopt jou 16v al op webers?
|
|||
|
|||
Net een nieuwe massakabel gemaakt aan het chassis en het maakt niks uit. Heb ook alle andere massapunten nagelopen. Helpt ook niks.
|
||||
|
||||
mss een stomme opmerking maar heb je je batterij al eens nagekeken en je dynamo?
Mss flipt de spanningsregelaar op je dynamo waardoor hij raar doet. Of werkt de rest van de elektronika normaal? Grtz Jel
|
|||
|
|||
Quote:
Ja alles werkt verder goed.
|
||||
|
||||
Ik zou de benzinedruk eens meten tijdens die 30 sec., of die niet op een of andere manier flink terugloopt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat was ook de bedoeling. Maar kreeg hem uiteindelijk helemaal niet meer goed aan het lopen. Nu bleek dat 1 injector niet goed was. Dus die moet ik eerst vervangen.
|
|||
|
|||
Het is al even geleden maar ik heb de injectoren ultrasoon laten reinigen en gisteren geprobeerd en het probleem is verholpen gelukkig.
Dus van mij mag er een slotje op.
|
|||
|
|||
Thx voor de terugkoppeling
De mijne heb ik nu opgeslagen |
|
|||
|
|||
Heb jij hem al goed aan het draaien dan? Motorcarbs heb je toch?
|
|||
|
|||
klikkie
en nog een ritje Jip heb ik en hij loopt dus goed @steven16v: waar heb jij je injectoren nu laten reinigen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat verschil nog goed merkbaar tov de originele injectie? Heb ze laten reinigen bij Klein Gunnewiek in Groenlo. Grapje koste 85 euro per 4.
|
|||
|
|||
85 euro valt nog mee als het dan ook goed gedaan is, koop maar eens nieuwe.
Verschil is zeker te merken, direct power en sleurt lang door. Heb de begrenzer nu op 6250 staan maar daar zit je zo aan. De begrenzer moet ik nog anders proggen, maar de onstekingscurve is nu aardig lekker. |
|
|||
|
|||
Hoe weet jij nu of je motor niet te arm of te rijk loopt?
Ik heb er een air flow meter in zitten. Maar ik ben bang dat ik de lambdasonde te veel naar achteren heb geplaatst. Hij zit bij mij ter hoogte van de versnellingspook. Ik denk dat ik hierdoor geen goede waardes heb. Hij begint namelijk bij mij in het groen, narmate de motor warmer wordt begint hij volgens de meter steeds armer te lopen. Maar de motor blijft wel goed lopen. Tenminste op gehoor en gevoel.
|
|||
|
|||
ik heb er een innovate mtx-L inzitten
De comp zit nu weggebouwd hoor. Mijn motor loopt als die warm is iets aan de rijke kant (13,2) en stationeer aan de lage kant (14,8/15,0) als ik ga gassen dan staat die op 13 dus lijkt mij wel in orde |
|
|||
|
|||
Is dat met een breedband lambda sensor? En waar heb jij hem zitten dan?
|
|||
|
|||
Dit is de mijne trouwens. Is van Kronenburg.
|
|||
|
|||
hiero
en ja het is een breedband |
|
|||
|
|||
Hmmm dat is wel een betere plek ja. Heb je er ook een bout opgelast of hoe heb je dat gedaan?