|
||||
|
||||
Net mijn velgjes gedaan met velgenreiniger, ze zijn wel schoon maar ook gedeeltelijk ontdaan van hun lak
|
||||
|
||||
zal je een rvs uilaatsysteem gaan lassen......gasfles leeg
nieuwe gasfles aangekoppeld..........lasapparaat naar de kloten
|
||||
|
||||
Eindelijk een keer het G40 blok ingebouwd, alles netjes aangesloten, accu aankoppelen...
Geen geen spanning op de brandstofpomp.... Gelukkig wel een vonk! (dat dan weer wel) Mogen we weer gaan zoeken waarom het niet werkt... GRRRRR!!!
|
||||
|
||||
eigen startmotor kapot,
na veel gevloek en getier er eindelijk uit gekregen nieuwe erin alles weer aangesloten, accu leeg andere accu erin gezet...... starten......nix ook deze startmotor kapot een uur voor jan K** gesleuteld
|
||||
|
||||
Godverdegodver net een wielbout afgebroken Hoop dat ik dat kreng nog uit de naaf krijg
|
||||
|
||||
dondert m'n bodemplaat onder het rijden onder de auto vandaan omdat ik niet had gezien dat er een steentje op de weg lag,zet ik um op de brug om de brokstukken te verwijderen,spot ik alweer speling op een kogel......fijne wielophanging van een audi a4.
oja,en mn flexibel van de uitlaat is aan gort omdat de kap er klem tussen zat......damn handy,dat laag rijden
|
||||
|
||||
haha het moest er een keer van komen heh Gerben....
Had ik mn ov kaart voor t eerst opgeladen... Mn vriendin moest van te voren activeren voor ze met de trein kon dus wij even kijken of ik dat ook moest... Ingechecked... kan ik niet meer uitchecken... naja wij dus maar naar de stad(gewoon lopend). Komen we later lopend weer terug, nog een keer proberen. Eindelijk uitgechecked, maar wel 10 euro lichter... |
|
||||
|
||||
Quote:
Kutzooi????? mensen die het vetgedrukte als scheldwoord gebruiken. |
|
||||
|
||||
Quote:
die andere 2 komt op hetzelfde neer hoor?
|
|||
|
|||
ik krijg die kutFiesta maar niet verkocht, laat hem wel een keer afbranden denk ik!
|
|||
|
|||
KUTZOOI
dacht ik lekker naar het VAG-FEST tegaan pleurt mijn as er onderuit op de parkeer plaats daar. maar dankzij de zuiderburen en een maat is dat weer goed gekomen voordat het terrein open ging. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] maar sávondsrondje rijden op de camping bak gaar OK dan niet. gesleept door een belg naar de tent en gewoon door feesten. zondag 107 km naar huis achter een t4 gehangen met een spanband met de poot op de koppeling KRAAAAAAAAAAAA AMP! vorigeweek eff gekeken naar het probleem en snel gevonden. hier de foto's [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] het gebeurde allemaal met deze auto. [IMG] [/IMG] gewoon een grote KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
net me binneste homokineet kapot of me diff....hij reed net weer 4 weken ofzo ....maandag maar naar me werk brengen en kijken wat er is ....jeuj weer wat te doen