![]() |
|
|||
|
|||
![]() Alfred, effe aan het buikglijden geweest !
|
||||
|
||||
![]() Dat is Alfred ging op zijn buik schuiven door het natte gras
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alfred Jodokus Glijpartij had beter net als Tinus op een motorkap door het gras kunnen gaan.
![]() Dat ziet er nog goed pijnlijk uit. ![]() Maar hij lacht, dus zal wel meer lol dan pijn gehad hebben, of genoeg bier om de pijn vandaag pas door te krijgen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker lekker bezig geweest daar wat een gekhuis..
en super gezellig heb t alleen niet echt laat gemaakt had voor twaalf al de kop kapot en heb t net na me tentje kunnen redden en toen de volgende dag nog ![]() niemand foto's van de nachtduik in de wirpool?? zaterdagavond tijdens het feesie?? volgend jaar dun over doen dan maar! ge ken de groeten uit brabant krijge kut! |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
wie heeft dit zo mooi geshopt????? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je staat er weer mooi gekleurd op hé Piet?!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Damn wat een party animals
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() het bewijs van de bak kunsten van Siep ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahhaha
Bakke dat ken ik als de beste ![]() Was allemaal goed geregeld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb me toch afgevraagd hoe de tafels gesneuveld waren ben geen detective maar ik heb zo een vermoeden
![]() ![]() alles is overigens goed gekomen met de organisatie en mannen nogmaals super weekend gehad ![]() [http://www.youtube.com/watch?v=v6lAAeaTOA4] Last edited by BIVWMK3R32 : 14-07-2010 at 17:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah kijk ... Dan weten we naar wie we de rekening kunnen sturen ! De Leeggespoten brandblusser gaat ook verhaald worden (a 115,95 voor de refill) Verantwoordelijkheid komt met de jaren moet je maar denken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paar pilsjes en wat leuke vrouwtjes d'r bij, en ze worden al snel zwakzinnige halfsterken.
![]() Deed trouwens nog goed pijn zo te zien! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey peer dat hoop ik wel...... ![]() als ik dit zo terug zie heb ik het schaam rood op mijn kaaken ![]() slaat ook echt nergens op ![]() toch kan ik er aan de andere kant nog wel om lachen ![]() met brandblusser hebben wij niks mee gedaan... laat maar even weten wat tafels kosten regel ik wel
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tafeltjes kwamen volgens mij al bij de kringloop vandaan zo te zien ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=breadfan83]Paar pilsjes en wat leuke vrouwtjes d'r bij, en ze worden al snel zwakzinnige halfsterken.
![]() Ja waar was je, miste er nog een paar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zorg jij voor de leuke vrouwen en de pilsjes, kom ik volgende keer wel de halfsterke zwakzinnige uithangen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, leuke vrouwen waren er overigens genoeg hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha misschien een bijdrage in de vorm van vf donateur? ![]() brandblussers zijn voor 1 malig gebruik 1x activereren en de co patroon is aangesproken en loopt daarna langzaam leeg kosten zijn voor de revisie/vulling etc persoon is bij ons bekend ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat is een goeie dan moet er wel tafel donateur bij he ![]() zal vd week is wat over boeken komt goed ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |